למרות מה שנהוג לומר הגודל לא באמת קובע, בייחוד לא כשמדובר בגיריות, שידועות כעצבניות ולוחמניות במיוחד. בשל כך, בעלי חיים בדרך כלל נמנעים מלטרוף אותן, ואלו שמנסים מיד מתחרטים על כך. לאחרונה למשל, נמרה נאלצה ללמוד בדרך הקשה למה אסור לאכול אותן, שלא לדבר על הגורים שלהן, כשהותקפה בידי נמייה באכזריות.



בתיעוד מהאירוע, שצולם בפארק הלאומי קרוגר, דרום אפריקה, נראת הנמרה מנסה להכניע גור של גירית הדבש ולאכול אותו. למזלו של הגור, אמו בדיוק חזתה במתרחש והיא רתחה מזעם. היא רצה לעברם ותקפה את הנמרה, וזו בתגובה קפצה באוויר בבהלה והחלה לברוח, בעוד אמא נמייה דולקת אחריה. לאחר מכן, הנמייה חזרה לטפל בגור שלה בעוד הנמרה השגיחה על המתרחש מרחוק. 



מי שצילמה את האירוע, מדריכת הטיולים סהרה וולפסון, סיפרה שראתה בהמשך את האם גוררת את הגור שלה למחילה בקרבת מקום. הוא אומנם נפצע אך היא משוכנעת שהוא שיצא מזה: "הוא כנראה שבר את רגלו הימנית הקדמית, אבל אני כמעט בטוחה שהוא ישרוד, הודות לכוח ולהגנה של אמו".

היא הוסיפה שבדרך כלל נמרים לא אוכלים גיריות כי הן לא טרף קל, אך יש מקרים יוצאי דופן: "הנמרה הזו ניסתה לאכול את הגור בגלל שהיא צעירה (כבת שנתיים) וחסרת ניסיון. אבל היא למדה לקח שלא תשכח לעולם".