בזמן שרבים מאיתנו היו מתים להיכנס לספרי ההיסטוריה, אישה מכווית עשתה זאת ממש בטעות, כשהתגרשה מבעלה שלוש דקות בלבד לאחר חתונתם. מעבר לכך שמדובר בזמן מאוד קצר להיות נשוי בו, גם הסיבה שהובילה לגירושים היא מאוד מאוד הזויה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, בני הזוג התחתנו בבית משפט בטקס פורמלי קצר, שכלל בעיקר חתימה על מסמכים לעיני שופט ועדים.



בתום הטקס, כשהשניים עשו דרכם החוצה, האישה איבדה לפתע את שווי המשקל שלה ונפלה. היא אומנם קיוותה לאמפתיה ועזרה מבעלה הטרי, אך במקום זאת נחרדה כשהוא לעג לה וכינה אותה טיפשה על שמעדה. בתגובה לכך, האישה הזועמת חזרה מיד אל אולם בית המשפט ודרשה להתגרש מהבעל הלא תומך שלה.



לשמחתה, בגלל שלא עבר זמן רב מאז נישאו, היא זכתה לביטול נישואים במקום גירושים (פרט חשוב מאוד למי שמעוניין להתחתן שוב בעתיד). המקרה הביזארי הזה הפך ויראלי בכווית, בין היתר מפני שאלו הנישואים הקצרים ביותר בתולדות המדינה. מדובר ב"הישג" מהותי, בייחוד לאור העובדה ששיעור הגירושים במדינה הזו הוא גבוה במיוחד. על פי הנתונים הסטטיסטיים, מידי יום מתגרשים במדינה 22 זוגות, סך הכל 5641 זוגות בשנה. 



לפי אתר החדשות הכוויתי "אל-דהר", שיעור הגירושים הוא גבוה בגלל שאנשים (בעיקר נשים) מתחתנים מטעמי נוחות. גורמים בכירים במדינה כבר הביעו בעבר את דאגתם על כך, וכינו את התופעה "סכנה" לחברה. 



בעקבות פרסום המקרה, נשים רבות פנו לרשתות החברתיות כדי להביע דעתן על המקרה, כשרבות תמכו בהחלטתה של האישה. "אם ככה הוא מתנהג כבר מההתחלה, עדיף לך לעזוב אותו", כתבה גולשת אחת בטוויטר. אחרת הוסיפה ש"נישואים שאין בהם כבוד הם נישואים שנידונו לכישלון עוד מן ההתחלה". יחד עם זאת, היו מי שטענו שהאישה רק חיפשה  תירוץ להתגרש, מאחר והתחתנה כנראה מטעמי נוחות ולא בשל אהבה.