מי שאהוב חיות ומגדל אותן, עלול לחשוב שהן נאמנות ושאין שום סיכוי שהן יפגעו בבעלים שמטפל בהן במסירות ומאכיל אותן. אבל מאחר ובעלי חיים לא באמת נועדו לחיות לצידנו, שום ניסיון לביית אותם לא יצליח להעלים לחלוטין את הצד פראי והמסוכן שלהם. בשל כך, עולים מידי תקופה דיווחים על תקיפות של בני אדם בידי חיות שהם מגדלים, אפילו חיות המחמד שלהם, וזה עוד בלי לכלול את המקרים הרבים שלא מגיעים לכותרות.

השבוע למשל, תושבת רפובליקת אודמורטיה, ברוסיה, נמצאה במצב קשה ובהמשך מתה, לאחר שנטרפה בעודה בחיים בידי החזירים שלה. לפי הדיווחים המקומיים, האישה בת ה-56 יצאה להאכיל את החזירים בדיר בחווה שלה ושל בעלה והתמוטטה. בתגובה לכך החזירים המורעבים, שחיכו בקוצר רוח לאוכל שלהם, התנפלו עליה מיד ואכלו כמעט לחלוטין את פניה, אוזניה וכתפיה.

היא נמצאה זמן קצר לאחר מכן בידי בעלה ופונתה לבית החולים במצב קריטי, שם מתה בשל אובדן חמור של דם. על פי חדשות Rossiyskaya Gazeta, בעלה הלך לישון מוקדם ערב קודם לכן כי חש ברע, וכשהתעורר בבוקר לא מצא את אשתו. הוא חיפש אחריה בכל מקום, עד שנתקל בגופתה האכולה למחצה בדיר.

דובר של המשטרה מסר שהאירוע נמצא בחקירה, כדי להבין בדיוק מה לאישה באותו בוקר. לפי החשד, היא סבלה מהתקף אפילפסיה או שאיבדה את הכרתה. הוא הוסיף שבמשטרה "לא נתקלו זמן רב במקרה כל כך מזעזע".