כל אחד נאלץ להתמודד בשלב כזה או אחר בחייו עם אורחים לא רצויים, ולא אנחנו לא מדברים על בני משפחה שקופצים ללא הזמנה. הכוונה היא לאורחים מלחיצים עוד יותר כגון ג'וקים, נדלים, עכברים ואפילו נחשים, שיופיעו אפילו בבתים הנקיים, המסודרים והאטומים ביותר. ולא רק זאת, הם גם יגיעו ברגע הכי לא צפוי ויצוצו ממקום שלא היינו מאמינים שיצור חי יכול להיכנס אליו.

בשבוע שעבר למשל, אישה מאוסטרליה נחרדה לראות זוג עיניים מציצות אליה מבעד הכיור, כאשר בסך הכל ניסתה ליהנות מכוס תה. האישה המבוהלת, שמתגוררת בפרבר באדלייד, הבינה מיד שזה נחש, אבל ממש לא התכוונה לגלות בעצמה אם הוא ארסי או לא, והזעיקה עזרה. "יש לי נחש בכיור במטבח, אני רואה את הראש שלו אבל הוא תקוע ולא יכול לצאת", היא כתבה בהודעה אישית בקבוצת פייסבוק של לוכדי נחשים מקומיים. "מישהו יכול לבוא לקחת אותו? אני לא רוצה אותו שם".



לשמחתה, תוך זמן קצר הגיע אליה לוכד נחשים בשם רולי בולר, שגם העלה תיעוד של החילוץ לדף הפייסבוק של הקבוצה. כפי שניתן לראות, בולר מיד ניגש לפעולה ומתחיל לפרק את הצנרת בכיור בניסיון להוציא את הנחש. להפתעתו הרבה, למרות שהצינור קטן מידי עבורו, הנחש לא שש לצאת, מה שאילץ את בולר לפרק את הצינור ולמשוך אותו משם בכוח. 

כשהוא סוף כל סוף מצליח להוציא את הנחש מהצינור, הוא הראה אותו לאישה המבועתת. "הו אלוהים אדירים, הוא ענקי!", היא נשמעת אומרת. כשהוא מסביר לה שזה גודל ממוצע לנחש היא עונה: "טוב, לא עבור הכיור". לפי הפוסט בקבוצה יש לאישה המון מזל שהיא קראה לעזרה, שכן מדובר בנחש מסוג פתן חום - שהוא בין הנחשים הארסיים והקטלניים ביותר בעולם.

למרות שבאוסטרליה היתקלות בנחשים היא עניין שבשגרה, לא בכל יום מוצאים נחש ועוד אחד ארסי בתוך כיור במטבח. לדבריו של בולר, זה היה מקרה מוזר ובדרך כלל הם מקבלים קריאות של אנשים שמצאו נחש בתוך השירותים. יחד עם זאת, הם כן קיבלו פעם אחת קריאה מאישה שמצאה נחש בחור הניקוז במקלחת בזמן שהיא התקלחה.
 
לטענתו, בדרך כלל נחשים נכנסים לצנרת של השירותים בגלל שצפרדעים נכנסות לשם, והן נחשבות למעדן עבורם. במקרה הזה, הנחש כנראה הרחיק קצת לכת והמשיך מהשירותים לכיור עד שנתקע. כמו בכל שאר המקרים, גם הפעם הנחש שנלכד שוחרר חזרה אל הטבע בקבת מקום.
 
מאז פורסמו הסרטונים, הם כבר הספיקו להטריד הרבה מאוד אנשים,ואחד אף איים בצחוק: "אני לא מתכוון יותר לשטוף את הכלים שלי לעולם. זו עכשיו העבודה של מישהו אחר".