אם חשבתם שההורים שלכם מביכים, אולי תוכלו להתנחם בכך שלפחות הם לא מסתובבים בפרהסיה עם תמונה שלכם ומחפשים לכם דייט. למקרה שתהיתם, מקרה כזה אירע לאחרונה לסטודנט מארה"ב, ואנחנו יכולים רק לשער שהוא מת מאז מרוב בושה. על פי משטרת אוניברסיטת טוסון, מרילנד, הם מחפשים בימים אלו אמא בשנות ה-50 לחייה, שהסתובבה ברחבי האוניברסיטה והטרידה צעירות כדי למצוא לבנה חברה.



באימייל שנשלח לאגודת הסטודנטים, המשטרה כתבה שהיא זקוקה לעזרת הסטודנטים בזיהוי האם: "סטודנטיות דיווחו שפנתה אליהם אישה מבוגרת וניסתה להראות להם תמונה של בנה בסמארטפון שלה, ושאלה אותן אם הן יהיו מעוניינות לצאת עם הבן שלה". בשלב זה, לא ברור כמה סטודנטיות היא כבר הספיקה להטריד, אבל כנראה שכמות מספקת כדי לעורר את תשומת הלב של המשטרה.



עוד נכתב, שעל הסטודנטיות לשמור על ערנות ולהיזהר, שכן נוכחותה של האם עלולה להשפיע על "בטיחותם וביטחונם". על פי החשד, האם הנחושה מסתובבת בעיקר באזור הספרייה, אבל ההמלצה לסטודנטיות היא לפקוח עין גם אם הן נמצאות באזור אחר באוניברסיטה. נכון לעכשיו, במשטרה לא מעוניינים להגיש נגד האם כתב אישום, אלא פשוט לבקש ממנה דבר אחד: להפסיק לנסות למצוא לבנה שידוך באוניברסיטה.



via GIPHY