את הסטטיסטיקות כולם מכירים - יש יותר סיכוי להיפגע בנסיעה בכביש מאשר במהלך טיסה, מה שהופך את המטוס לכלי התחבורה הבטוח ביותר בעולם. כמובן שזה לא אומר שלא קורות תאונות או תקלות אוויריות לעולם, הן פשוט נדירות ומתרחשות לרוב לפני ההמראה או בעת הנחיתה. לעיתים, הן קורות אפילו לפני העלייה למטוס, כפי שגילו לאחרונה נוסעים מבוהלים מרוסיה.


 
על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הנוסעים עלו על טיסה של חברת "אוראל ארליינס" מברנאול למוסקבה, כשלפתע המדרגות הניידות קרסו תחת רגליהם. כשישה בני אדם נפצעו במהלך התקרית, שהתרחשה בשדה התעופה הבינלאומי של ברנאול, סיביר, מתוכם ארבעה הובהלו לבית החולים. "כולם נפלו בבת אחת, זה היה כמו לצפות במחשב", סיפר עד ראיה לחדשות ה-siberiantimes. 

"עמדתי לעלות למדרגות כשזה קרה, וגם הייתי הראשון שרץ לעברם כדי לעזור להם". לדבריו, אחד הנוסעים סבל מרגל שבורה ונוסע נוסף נפצע בגבו. "הייתה נוסעת צעירה שלא נפצעה, אבל היא הייתה מאוד מפוחדת. כולנו נבהלו ממה שקרה", הוסיף.


בהצהרה רשמית לכלי התקשורת, מסרה חברת התעופה שהיא מסירה מידיה כל אחיות לתקרית. לדבריה, מאחר והמדרגות שייכות לשדה התעופה האחריות היא שלהם, והם גם אלו שצריכים לשלם פיצויים לנוסעים. במקביל, בכירים בשדה התעופה הביעו את התנצלותם על התקרית, ואמרו שהם מבטיחים לכסות את כל ההוצאות הרפואיות של הנפגעים.

הם הוסיפו שבבדיקה האחרונה שערך משרד התחבורה באוקטובר לא נמצאו כל חריגות בטיחות. עם זאת, הם ידרשו לערוך  שוב בדיקות לכל המדרגות הניידות השדה, וכן ימנו ועדה שתחקור את התקרית הנוכחית. על פי  חדשות themoscowtimes, הטיסה יצאה לבסוף באיחור עם הנוסעים הנותרים, והגיע אל יעדה באיחור של שעתיים.