בדרך כלל כשאישה נכנסת להריון היא חווה סימפטומים מאוד ספציפיים ומעיקים, שלא ממש משאירים מקום לספק באשר למצבה. אבל יש מקרים נדירים בהן נשים לא יבינו שהן בהריון עד לרגע הלידה, אשר יגיע באופן מפתיע לחלוטין. כך בדיוק קרה לנערה בת 18 מבריטניה, שהלכה לילה אחד לישון עם כאב ראש, נכנסה לתרדמת, וכשהתעוררה הופתעה לגלות שהפכה לאמא.



במשך תשעה חודשים, אבוני סטיבנסון ממנצ'סטר ניהלה את חייה כרגיל בלי להבין בכלל שהיא בהריון. גם לא הייתה לה כל סיבה לחשוד בכך, כיוון שלא הייתה לה בטן, לא היו לה בחילות בוקר והיא המשיכה לקבל מחזור בקביעות. אך כל זה השתנה ערב אחד בדצמבר אשתקד, כשסטיבנסון נכנסה למיטתה כשהיא סובלת מכאבי ראש קשים מאוד.



משם מצבה הבריאותי רק המשיך להתדרדר, וסטיבנסון החלה להקיא וכן סבלה מהתקפי עוויתות בזה אחר הזה. היא הובהלה לבית החולים, שם הרופאים הכניסו אותה לתרדמת מלאכותית, וגילו שהיא סובלת בין היתר מרעלת הריון. כשהיא התעוררה ארבעה ימים לאחר מכן, הצעירה לא הבינה למה היא בבית חולים, והופתעה עוד יותר כשסיפרו לה שהיא ילדה בת, בניתוח קיסרי. 


SWNS :אבוני סטיבנסון ובתה. צילום מסך
SWNS :אבוני סטיבנסון ובתה. צילום מסך


הרופאים הסבירו לסטיבנסון, סטודנטית לפיזיותרפיה לספורט, שהיא לא ידעה שהיא בהריון בגלל שנולדה עם מום רחמי נדיר בשם רחם דידלפי. מדובר במצב שמתבטא בצורה קצת אחרת אצל כל אישה, כשאצל סטיבנסון זה גרם לכך שיהיה לה רחם כפול עם שני צווארי רחם. בשל כך, היא בעצם המשיכה לקבל מחזור, למרות שהייתה בהריון.
 
"כשהתעוררתי, אני זוכרת שהאחיות אמרו לי שילדתי, ולפני שהצלחתי להבין מה קורה הן שמו אותה על החזה שלי", סיפרה סטיבנסון ל"סאן" הבריטי, "אני יודעת שזה נשמע נורא, אבל ביקשתי מהן לקחת אותה כי הייתי מאוד מבולבלת ופחדתי, חשבתי שהן התבלבלו". הודתה שבכלל לא היו לה תכניות להקים משפחה בגיל כל כך צעיר: "בכלל לא חשבתי שארצה ילדים, לפחות לא בעשר השנים הקרובות, ובטח שלא חשבתי שאהיה אמא צעירה. להתעורר מתרדמת ולגלות שהייתי בהריון ונולדה לי תינוקת - זה היה הלם מוחלט".

אך לאחר שהתגברה על ההלם הראשוני, נמלאה שמחה על החדשות המפתיעות: "לפגוש אותה היה סוריאליסטי. פחדתי שלא אתחבר אליה כי לא ידעתי שהיא עומדת להגיע, אבל עכשיו אני חושבת שהיא מדהימה". באשר לתכניותיה לעתיד, סטיבנסון סיפרה שהיא נחושה לחזור ללימודיה, ובזמן שתהיה באוניברסיטה אמה תשמור על התינוקת. "למרות שלא הייתי מוכנה לזה, לא הייתי משנה כלום במה שקרה", סיכמה הצעירה. "זה נס מוחלט ולא הייתי משנה דבר".
 
SWNS :אבוני סטיבנסון ובתה. צילום מסך
SWNS :אבוני סטיבנסון ובתה. צילום מסך