מי שיצא לו לראות "נשיונל ג'אוגפיק", יודע איך העניינים מתנהלים בממלכת החיות - הלביאות דואגות לצייד, והאריות העצלנים דואגים לחלק של האכילה. אם תמיד תהיתם למה זה קורה, אולי הסרטון הבא שתועד בדרום אפריקה יענה לכם על כך. בסרטון ההזוי, שתועד בפארק הלאומי קרוגר, נראית לביאה אנרגטית מבחינה באימפלה (אנטילופה אפריקאית), ומחליטה שזה יהיה רעיון טוב להפוך אותה לארוחת צהריים.



הלביאה הנחושה מתחילה לרדוף אחר הטרף בהצלחה רבה וכמעט מצליחה במשימה שלה, אך אז מגיע למקום אריה מגושם ומקלקל לה את התכניות. כשהוא נחוש לעזור לה, האריה מתחיל גם הוא לרוץ, אבל אז מתבלבל ובטעות תוקף את הלביאה במקום את האימפלה, ואף נותן לה ביס קטן בישבן. כפי שניתן לראות בסוף הסרטון, הלביאה מיד נעצרת במקומה ומביטה באריה במבט של המום לחלוטין. בשלב זה, לא ידוע האם הלביאה הצליחה להתאושש מההלם ולצוד טרף אחר.

 
באופן לא מפתיע התגובות לסרטון לא איחרו לבוא, וגולשים משועשעים רבים מיהרו לתת דעתם על התקרית המביכה. חלק כתבו בהומור ש"האריה בסך הכל ניסה להגן על האימפלה", ואחרים הגיבו על המבט המופתע של הלביאה בסוף: "היא הסתכלה עליו במבט של 'מה לעזאזל אתה עושה??".

גולש נוסף כתב: "אבא שוב הפריע לי בצייד, מצטערת ילדים, היום אין אוכל". מגיב אחר טען שהאריה ניסה להגיד ללביאה: "תעזבי אותו, יש לנו האחד את השנייה", ועל כך הלביאה לכאורה ענתה לו: "לאאאא אנחנו צריכים לא חלבון". מגיב אחר שכיף איתו במסיבות ציין את המובן מאליו כשכתב: "האמת שאריות יודעים לצוד, אבל האריה הזה כנראה התבלבל, ודעתו הוסחה מאימפלה נוספת שהייתה שם. לכן הוא צד את החיה הלא נכונה".