העולם שלנו מלא בהמון סוגים של אנשים, חלקם טובים, חלקם רעים וחלקם פשוט נולדו ללא טאקט. לכולנו יצא להכיר לפחות אדם אחד כזה, שגורם לנו לרצות לקבור את עצמנו באדמה מרוב בושה כשהוא שואל אותנו שאלה מאוד מאוד מביכה. זה יכול להיות עמית לעבודה, מכר, הקופאי בסופר, או כמו במקרה של הצעיר הזה, האמא של בת זוגו.

בפוסט שהעלה השובע לאתר reditt, חשף הצעיר בן ה-22 את ההתמודדות היום יומית שלו עם האם, שלא מפסיקה לשאול אותו שאלה מאוד מביכה. הוא תאר כיצד נראה ביקור טיפוסי שלו ובת זוגו מזה שנה אצל ההורים שלה: "כשהכרנו, היא שאלה אותי את כל השאלות האלו ששואלים על העובדה המשפחה ומה לא. אבל אז היא נכנסה לקווים יותר אישיים ושאלה פתאום 'מה גודל איבר המין שלך?'".

היא הסבירה לו שחשוב לה לדעת זאת כי "לכל הגברים במשפחה שלנו יש איברים גדולים'". באותם רגעים, הוא הודה ש"הסתכלתי עליה באימה וחברתי נתנה בי חזרה מבט מבוהל. עזבנו במהרה". לצערו הרב, הזמן לא עשה את שלו והתעניינות של האמא באיבר מינו ממש לא פסקה: "ככל שאנחנו נפגשים איתה יותר, כך היא מרבה לשאול על הנושא".

הסתכלתי עליה באימה וחברתי נתנה בי חזרה מבט מבוהל". אילוסטרציה: אינגאימג"
הסתכלתי עליה באימה וחברתי נתנה בי חזרה מבט מבוהל". אילוסטרציה: אינגאימג"


לדבריו, גם לא מפריע לה שיש אנשים סביבה ששומעים את זה, אפילו לא כשמדובר בעלה. "שבוע שעבר נפגשנו איתה באירוע משפחתי, והיא ניגשה אלי ואמרה 'אני לא אאשר את הקשר שלכם עד שאדע מה גודל איבר המין שלך!'", הסביר, "אבא של חברתי שמע את זה ונראה כל כך נבוך, וידעתי שהוא מת מבושה מבפנים". הוא הסביר ש"בתגובה לשאלה שלה פשוט הסתובבתי והלכתי לדבר עם חברה שלי ובני משפחה אחרים שלה".
 
באופן לא מפתיע, הפוסט הזה זכה להמון תגובות מצד גולשים משועשעים, שניסו גם לתת לו עצות למצבו המביך. אחד כתב: "תגיד לה 'אני לא אאשר שתגיעי לחתונה שלנו אם תשאלי את זה שוב", ואחר הציע שיגיד ש"'אין לי איבר מין בכלל'" רק כדי לראות איך היא מגיבה". גולש אחר כתב: "תקנה דילדו ענקי ומפחיד למראה, וכשהיא שואלת אותך שוב תשלוף אחד".

גולש אחר הציע שיגיד לאם ש"האמת שזה ממש מביך כי האיבר שלי קטן. הייתי מוריד את המכנסיים ומראה לך, אבל בטח לא היית מצליחה לראות אותו". מגיב נוסף שאל את השאלה הכי מתבקשת: "אמא שלה שיכורה או משהו?".
 

via GIPHY