אם אתם מאלו שחושבים שפורנו זה רע, אתם צריכים לשמוע על האנשים שהתעשייה הזו דווקא ממש עזרה להם, גם אם בדרכים הכי הזויות. השבוע למשל, צעירה אמריקאית חשפה איך צפייה בסרטים ארוטיים עזרה לה לגלות שבעלה מנהל חיים כפולים ושהיא צריכה להתגרש ממנו בדחיפות. בפוסט אנונימי שהעלתה לאתר reddit, הסבירה הצעירה בת ה-26 שהיא מאוד אוהבת לצפות בפורנו, ומשתדלת לצפות בו כמה שיותר.



בדרך כלל הסרטונים הללו מספקים לה בעיקר הנאה, אבל הפעם היא קיבלה מהם מידע מאוד מאוד חשוב. "אתמול בלילה צפיתי בפורנו כשבעלי ישן. תמיד אהבתי פורנו, אני בעיקר צופה ב'גיי פורן'", כתבה הצעירה האלמונית, "הפעם כשנכנסתי לאחד הסרטונים ישר הבנתי שזה בעלי. הפנים שלו היו גלויות לחלוטין, וגם הקעקועים שלו. זה היה ברור גם שזה קרה בזמן שהיינו יחד, כי טבעת הנישואים עדיין הייתה על האצבע שלו".



במילים אחרות, בצפייה אחת אקראית היא גילתה שבעלה כוכב פורנו, שהוא בוגד בה ושהוא כנראה לא ממש נמשך אליה. אבל זה לא הסתיים בזה: "רתחתי מזעם ונגעלתי. הוא קיים יחסים לא מוגנים עם מספר רב של גברים, כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה שהוא חשף אותי למחלות מין". בעקבות הגילויים המרעישים, היא לא הצליחה לישון כל הלילה ובבוקר למחרת לא הלכה לעבודה: "הלכתי במקום זאת לבדיקות ולא חזרתי הביתה מאז. אני לא חושבת שאני מסוגלת להסתכל עליו, אני כל כך כועסת".


בעלי, כוכב הפורנו. אילוסטרציה: אינגאימג
בעלי, כוכב הפורנו. אילוסטרציה: אינגאימג

בהמשך, היא עדכנה את הגולשים שהצליחה להתעמת עם בחיר ליבה, רק כדי לגלות שהמצב הרבה יותר גרוע ממה שחשבה. "הוא אמר שזה נמשך כבר כמה חודשים, שהוא פוגש גברים רנדומליים באתרי הכרויות ושהוא גם צורך סמים קשים", כתבה הצעירה, "הייתי הרוסה. הוא אמר שהוא ילך לגמילה, אבל אמרתי לו שאנחנו כבר ממש לא בשלב הזה ושאני רוצה להתגרש".

לתדהמתה, זה ממש לא הפריע לו והייתה לו רק דאגה אחת לנגד עיניו: "הוא אמר שיעשה כל מה שאבקש ממנו, בתנאי שלא אספר לאף אחד על מה שגיליתי. לא אכפת לו מהנישואים שלנו ומהחיים שלנו ביחד, רק מהתדמית שלו". היא סיימה את הפוסט בכך שכתבה שתשלח צילומי מסך לכל מי שמכיר אותו (אם כי לא ברור אם התכוונה לכך או לא).