אם הייתה מתקיימת תחרות "הבעל הגרוע בעולם", אנחנו די בטוחים שהגבר מהמקרה הבא היה זוכה במקום הראשון ללא כל מאמץ. לפחות כך אפשר להבין ממה שכתבה עליו אשתו, תושבת בריטניה, בפוסט שהעלתה לאתר ההורים Mumsnet. האישה, שבחרה באופן מובן לחלוטין להישאר אלמונית,  סיפרה שבעלה חזר הביתה שמח יום אחד כי מצא עבודה, אחרי שהיה מובטל במשך חצי שנה.

אבל במהרה האווירה השמחה השתנתה כשהשניים התחילו לדבר על כספים, בייחוד אלו שהוא חייב לה. מאחר והיא תמכה בו כלכלית במשך כל התקופה הזו, היא ביקשה שיחזיר לה לפחות חלק מהכסף ברגע שתיכנס לו המשכורת. היא הציעה שיחזיר לה איזה סכום שיבחר, אך כשהוא אמר שייתן לה רק 300 ליש"ט, היא לא התביישה להגיד לו שזה מעט מידי ושהוא חייב לה הרבה יותר מזה.

בתגובה לכך, הבעל בן ה-30 הציע לה הצעה שזעזע אותה לחלוטין והיא עדיין לא מצליחה להתאושש ממנה: "הוא הציע לשלם לי 600 ליש"ט (כ-2,820 ש"ח) במקום זאת, אבל הוא הוסיף שאם אני רוצה את הכסף אני צריכה לעשות משהו מיני - סקס, מין אוראלי או כל אקט אחר. אמרתי שאני לא מסכימה, ושאסור לו להתייחס אלי כך כי אני אשתו, לא נערת ליווי".
 

הבעל אמר שיחזיר את הכסף תמורת מין. אילוסטרציה: אינגאימג
הבעל אמר שיחזיר את הכסף תמורת מין. אילוסטרציה: אינגאימג



לדבריה, אין לה בעיה עם זה שאנשים משלמים על סקס, כל עוד זה לא נוגע לה באופן אישי: "אני לי דבר נגד זנות, אבל אני לא מכונה שבעלי יתייחס אלי כאל אחת שעובדת בזה". אך למרות שהיא סירבה והייתה ברורה מאוד בנושא הבעל המשיך להציק לה: "הוא שאל אותי 'את בטוחה? אני הרי יכול לקבל את זה ממך חינם, אז למה לא לעשות את זה ולקבל על זה כסף'?".

היא ניסתה להסביר לו שמה שהוא מבקש הוא מחריד בכל מדד אפשרי, אך ללא הצלחה: "הוא באמת לא מבין מה הבעיה עם איך שהוא מתייחס אלי. הוא חושב שזה בסדר ובטוח שהוא בכלל עושה לי טובה". גם כשהיא הזכירה לו שהוא ממילא חייב לה כסף, הוא המשיך בשלו והתאכזב מהסירוב שלה.

למרות שההצעה לא מקובלת עליה כלל, היא חושבת שהיא קשורה לעובדה שחיי המין שלהם ממש דלים: "אולי הוא עשה את זה כי אנחנו לא עושים סקס בתדירות שהוא היה רוצה. הדחפים המיניים שלנו הפוכים לחלוטין". אך לטענתה יש לכך סיבה: "זה לא עוזר שאני כל הזמן צריכה להסביר לו מה לעשות במיטה".