יש אנשים שלא מסתדרים עם החמים שלהם, יש כאלו שכן, ויש את אלו שנסחפים ומסתדרים איתם קצת יותר מידי טוב ממה שהם אמורים. מה הכוונה ב"קצת יותר מידי טוב"? ובכן, אם אתם יודעים איך הם נראים בלי בגדים כנראה שהלכתם צעד אחד רחוק מידי. על כך תוכל להעיד תושבת בריטניה, שהחלה ברומן סוער עם אבא של בעלה, בזמן שהוא שכב בבית החולים.

כעת, היא טוענת שהיא מכורה לסקס איתו, ולמרות שהבעל חזר הביתה היא לא מסוגלת להפסיק. מה שמפחיד אותה יותר מזה שבעלה יגלה, הוא שהקשר הסודי יגמר. לדבריה, הכל החל כשלילה אחד אבא שלו הסיע אותה הביתה לאחר ביקור בבית החולים. היא הזמינה אותו פנימה לשתות משהו, ואומנם כלום לא קרה באותו הלילה "אבל היה מתח חזק מיני באוויר".

בעקבות המפגש הזה היא החליטה לקחת את העניינים לידיה, והתחילה עם האבא. "למחרת שלחתי לו הודעה בה כתבתי 'אני רוצה אותך' - והוא הגיע אלי הביתה במהירות שיא", חשפה האישה בפני גולשי ה"דיילי סטאר" הבריטי, "הסקס הראשון שלנו היה פראי ולוהט. התפשטנו בסלון ומיהרנו לחדר השינה. הוא נישק אותי בכל הגוף, ובמהלך אותו לילה הייתי לי אורגזמה מדהימה כמוה לא חוויתי מעולם".

הסקס עם האבא טוב יותר מהסקס עם הבן שלו. אילוסטרציה: אינגאימג
הסקס עם האבא טוב יותר מהסקס עם הבן שלו. אילוסטרציה: אינגאימג
הם סיימו את ענייניהם בארבע לפנות בקר, והאבא הסיע אותה חזרה לבית החולים: "כשביקרתי שוב את בעלי באותו לילה זה היה מאוד מוזר, שכן עדיין יכולתי להרגיש את המגע של אבא שלו על העור שלי - זה היה גם מגעיל וגם אירוטי". אך גם כשהוא שוחרר מבית החולים, הרומן המשיך: "אנחנו עדיין נפגשים בסתר בכל מקום שאנחנו רק יכולים. עשינו את זה במכונית שלו, במשרד שלו, ובבית של חבר שלו. זה לא אידיאלי אבל אנחנו לא יכולים להוריד את הידיים שלנו האחד מהשנייה".

לדבריה, הבעיה כעת היא שהבעל קיבל הצעת עבודה באוסטרליה והציע שהם יעברו. "אבל איך אוכל לעזוב כשגבר חלומותיי במרחק קילומטר ממני", הסבירה, "בהשוואה לאבא שלו, הסקס עם איתו מרגיש מאוד חובבני ופתטי". הוא חושב אומנם שמשהו לא בסדר ושואל אותה למה היא מרוחקת וכעוסה, אך היא לא מסוגלת להתוודות על מעשיה: "איך אני אמורה בדיוק להסביר לו שאבא שלו הפך אותי מנערה לאישה?".