להיתקל בתנינים בפלורידה זה אומנם עניין שבשגרה, אבל בתקופה האחרונה נראה שהזוחלים פשוט מציפים את המדינה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, התנינים נוהרים בהמוניהם לרחובות, פולשים לבתים ונכנסים לבריכות פרטיות. החלק הכי מטריד בזה? מדובר בתנינים חרמנים ורעבים, שלא יעצרו עד שימצאו בת זוג או נתח בשר עסיסי (או גם וגם). 

בשל כך, זה לא באמת מפתיע שהמשטרה בפלורידה מוצפת לאחרונה בקריאות מצוקה של תושבים מבוהלים. כך למשל, שוטרים בעיר פורט מאיירס נקראו לקחת תנין חרמן בגודל של 2.5 מטרים ממרפסת של משפחה מבוהלת, ובמקום אחר בעיר, נהג תיעד תנין ענקי משוטט לו בצד הכביש בנונשלנטיות. 

בפנמה סיטי ביץ', אישה שיצאה לדוג חטפה את שוק חייה כשראתה בים תנין ענקי. כמובן שלפני שהיא ברחה על נפשה, היא דאגה לצלם ולהעלות את התמונות לפייסבוק. תושב מבוהל אחר, בעיר פאלם ביץ' מצא תנין נח מתחת למכונית שלו, ובחלק אחר של העיר שוטרים הוציאו תנין במשקל 136 מבריכה פרטית. נכון לעכשיו, התנין הכי גדול שנמצא הגיע לגודל של כ- 4 מטרים, שקל 300 קילו והיה ללא רגל קדמית.


בדרך כלל, התנינים מתחילים לצאת ממחבואם רק בחודש מאי, עונת הייחום שלהם, אבל לדעת המומחים הטמפרטורות הגבוהות השנה גרמו להם להתחיל מוקדם מהרגיל. "הם צריכים למצוא אוכל, לכן בתקופה הזו אפשר למצוא אותם בצידי הכביש ובבריכות של אנשים", סיפר בריאן נוריס, משירות הדגה וחיות הבר של פלורידה לחדשות "פוקס 4". 

הוא הוסיף שהם אומנם לא ימהרו להתקרב לבני אדם, אבל עדיין כדאי להיות זהירים בסביבתם: "אם אתם נמצאים ליד מקור מים, שימו לב שאין כמה תנינים שמשתזפים על הגדה, ואם יש לכם חיות מחמד, שמרו עליהן היטב".