סקרנים לגבי העבר המשפחתי שלכם? מתים לדעת מי היו אבות אבותיכם הקדומים? ובכן, החדשות הטובות הן שכיום יש הרבה דרכים לשחזר את העץ המשפחתי וזה אפילו לא יעלה לכם יותר מידי. החדשות רעות? יש סיכוי שלא תאהבו את מה שתמצאו, ובתרחיש הגרוע ביותר, אתם עלולים לחשוף סודות אפלים שהיה שעדיף לו היו נשארים חבויים.
זה בדיוק מה שקרה לצעיר שהחליט לפשפש בעברו המשפחתי, וכתוצאה מכך נחשף למידע שירדוף אותו עד סוף ימיו, שגם הרס לו את הזוגיות. בפוסט שהעלה לאתר reddit, כתב הצעיר בן ה-27 שהוא וחברתו היו משועממים מאוד יום אחד, וכדי להפיג את השעמום החליטו לחקור את אבותיהם הקדומים.

"לפני חודש בערך, אני וחברתי חשבנו שזה יהיה כיף לעשות בדיקות דנ"א כדי לשחזר את העץ המשפחתי שלנו, דרך אתר שעוסק בנושא", הסביר הצעיר. "בהתחלה באמת מאוד נהנינו, אבל אז גיליתי משהו מזעזע על אחד מבני משפחתי, ובגללו חברה שלי זרקה אותי".

גילה סוד מזעזע על משפחתו בעקבות בדיקת דנ"א. אילוסטרציה: פיקסאביי
גילה סוד מזעזע על משפחתו בעקבות בדיקת דנ"א. אילוסטרציה: פיקסאביי


הוא המשיך: "היו מספר שמות שנתקלתי בהם שלא זיהיתי, אז ערכתי מחקר והתברר שאחד מהם היה רוצח סדרתי ידוע לשמצה". כשהוא מזועזע לחלוטין, הוא החליט לשאול על כך את משפחתו, אך אלו ממש לא היו מופתעים: "הם אמרו שהם יודעים על זה, אבל ניסו לטשטש את הקשר בין הרוצח לבין המשפחה". הוא סיים את הפוסט בכך שהסביר שבת זוגו זרקה אותו: "היא נפרדה ממני כי לא יכלה להתמודד עם זה שאני קרוב משפחה של רוצח סדרתי. היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי, אבל העובדה שאני חולק את אותו הדם עם אדם מרושע גורמת לה לראות אותי באור שונה".

הוא ביקש עצה מהגולשים איך לחזור אליה, אך להפתעתו, אלו טענו שעדיף לו בלעדיה. "אם היא נותנת לבדיקות אילן יוחסין לעמוד בדרכה של מערכת היחסים שלכם, כנראה שהיא רק חיפשה תירוץ להיפרד ממך", כתב אחד, ואחר הוסיף "או שהיא חיפשה דרך מילוט או שהיא סתם מטומטמת. בכל מקרה, עדיף לך בלעדיה".