מכירים את הסרט המצמרר "בית קברות לחיות", במרכזו אתר קבורה עתיק שמחזיר חיות מחמד שנקברו בו לחיים? ובכן, לבעלים של כלב קשיש מרוסיה קרה משהו די דומה, אבל במקרה שלה היא ממש לא חשבה שאי פעם תראה שוב את הכלב שלה. האישה (ששמה לא הוזכר בכלי התקשורת) מכפר קטן במחוז פרימוריה, מצאה יום אחד את כלבה הוותיק דיק בן ה-18 ללא רוח חיים על השמיכה שלו.

היא הייתה משוכנעת שהוא מת, ובצער רב ערכה לו הלוויה וקברה אותו. מה שהיא לא ידעה הוא, שדיק ממש חר מת, וזמן קצר לאחר שנקבר הוא חפר את דרכו החוצה מהקבר. בשארית כוחותיו הוא הגיע לכביש סמוך, שם אנשים טובים שהבחינו בו לקחו אותו לעמותה לבעלי חיים. העובדים, שלא היה להם מושג למי הוא שייך, פרסמו תמונה שלו ברשתות החברתיות, בתקווה למצוא לו בית חם. 
למרבה המזל הבעלים של דיק הבחינה בתמונה ומיהרה לקחת אותו. "היא חשבה שהוא מת כשלא הצליחה להעיר אותו", סיפרה אירינה מודרובה, מנהלת העמותה, "למרבה המזל, היא קברה אותו בקבר רדוד והוא הצליח לחפור את דרכו החוצה לאחר ששב להכרה. כשהיא באה לקחת אותו היא בכתה". כאות תודה, האישה תרמה לעמותה 5,000 רובלים (כ-280 ש"ח).
הסיפור הזה אומנם ממש הזוי, אבל מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שדיק חומק מצרות. לפי הדיווחים בכלי התקשורת ברוסיה, לכלב הוותיק לא היו חיים קלים כלל, ולפני שהגיע לבית הנוכחי שלו הבעלים הקודמים שלו מתו, הוא נדרס בידי מכונית והלך לאיבוד. 

צפו באיחוד המרגש: הבעלים של דיק מגיעה לקחת את כלבה האהוב, לאחר שהייתה משוכנעת שהוא מת (סרטון ותמונות, בחצים)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Такой истории собаки ещё у нас не было. 18 лет,собака Дик пережил смерть двух своих хозяек, терялся, его сбивала машина и последнее я надеюсь приключение у него самое печальное, он умер ... и его похоронили, благо что только присыпали землёй и он смог выбраться из мешка, понимаю что этот факт вызовет бурю эмоций, не надо осуждать, Дик очень дорог людям как память о маме и сестре, получилось что получилось... При встречи были слёзы, сбивчивый рассказ о судьбе собаки. И благодарность ни только на словах, женщины пожертвовали приюту пять тысяч рублей и пожелали здоровья, спасибо большое и за то и за другое! Вот такая судьба у Дика с улицы Кирова. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️#приютбездомныхживотных #откройсвоесердце #собакин #собакаулыбака #щеночек #собакабарабака #домашниеживотные #собакадруг #собакен #собакевич #щенок #собакамоя #собакалучшийдругчеловека #лучшийдругчеловека #лучшийдруг #дог #собакадругчеловека #домашнийлюбимец #щеночки #собакилучшелюдей #домашниелюбимцы #собаки #собакой #собакалюбимая #собакакусака #собака #домашнееживотное #домашниепитомцы #домашнийпитомец

A post shared by ПОМОЩЬБЕЗДОМНЫМЖИВОТНЫМ (@irina.mudrova_open_your_hearts) on