כחלק מתפקידם, כבאים תמיד שומרים על ערנות ואם הם רואים מישהו במצוקה הם לא יהססו לעזור לו, בין אם הוא הולך על שתיים ובין אם הוא הולך על ארבע. כך בדיוק עשו השבוע כבאים מפלורידה כשהבחינו במה שנראה להם כמו אדם במצוקה, אך כשהתקרבו אליו חיכתה להם ההפתעה של חייהם. האירוע התרחש בשעת לילה מאוחרת, כאשר הם היו בדרכם חזרה לתחנה שלהם במיאמי כשלפתע שמו לב שעל הדשא בשכונת מגורים שוכב אדם ללא הכרה.

או לפחות זה מה שהם חשבו. "כשהם התקרבו, הם הבינו שזה בכלל לא בן אדם, אלא תנין בגודל 3.5 מטרים", סיפר מפקד מרכז הכבאות של מיאמי, איגנציוס קרול לחדשות WVSN-TV. כשהכבאים התאוששו מההלם, הם התקשרו ל"שירות הדגה וחיות הבר של פלורידה" שיגיעו לקחת אותו, ובינתיים השגיחו עליו שלא יעשה צרות: "הם שמו עליו עין במשך שעה בערך, יחד עם המשטרה, בעוד התנין המשיך לפלס את דרכו עמוק יותר לתוך שכונת המגורים".

לוכד מטעם השירות הגיע לבסוף ולכד אותו, בדיוק כשהוא פרץ את הגדר ונכנס לחצר אחורית של זוג קשישים: "הסתכלנו על התנין פורץ את הגדר כאילו היא כלום". למרבה הצער, הלוכד החליט שהדבר הנכון יהיה להרדים את הנתין, מטעמי בטיחות: "האדמה הייתה רטובה והתנין היה רטוב. הוא לא רצה לקחת שום סיכון".