למרות מה שנהוג לחשוב, החיים דווקא יכולים להיות מעניינים ומפתיעים בכל גיל, אפילו אם אתם עם מקל הליכה ושיערות שיבה וכבר מזמן יצאתם לפנסיה. לא מאמינים? רק תשאלו את הסבתא סנדרה ניוטון הבריטית, שבגיל 55 עזבה את בן זוגה ואבי ילדיה כדי להתחתן עם אשת חלומותיה. 

בראיון לכלי תקשורת מקומי, היא סיפרה שהייתה בחופשה עם בן זוגה מזה 18 שנים, פיט, כשלפתע הבחינה בשרון יוז והבינה שהיא מאוהבת. השתיים החלו לדבר, לבלות זמן רב יחד, תוך שהן מנסות לשמור על הקשר בסוד. הן חיפשו כל הזמן תירוצים רק כדי שיוכלו להיות לבד, הרחק מכל השאר. 

בשלב זה עוד לא קרה ביניהן משהו פיזי, אבל ערב אחד סנדרה החליטה לעשות את הצעד הראשון. "היא אמרה שהיא רוצה שהקשר יתפתח, אבל דחפתי אותה חזרה לחדר שבו היא ישנה עם פיט, ואמרתי לה שאסור שהעניינים יצאו משליטה", הסבירה שרון ל"מירור" הבריטי. 
 

סנדר ושרון. צילום מסך
סנדר ושרון. צילום מסך



אבל הקשר ביניהן נמשך גם כשהן חזרו לבריטניה, והן החלו להתכתב מדי יום וחלמו על מפגש. כמה שבועות לאחר החופשה, סנדרה הייתה צריכה לעבור ניתוח קטן וביקשה משרון שתבוא לגור איתה ועם פיט כדי לעזור לה. במהלך הביקור הזה, הן הבינו שהן צריכות להתוודות על הקשר בפני פיט. "ניסיתי לדבר איתו כשסנדרה נכנסה למקלחת", סיפרה שרון, "באותו הלילה הוא ישן בחדר השינה שלהם ואני וסנדרה ישנו בחדר האורחים. למחרת הוא הלך להתארח אצל חבר ונשאר שם לאורך כל הביקור שלי".

זו כמובן הייתה סיטואציה מושלמת עבור השתיים, שסוף כל סוף יכלו לחלוק יחד מיטה לראשונה. אבל הן הודו שבפעם הזו הן העבירו את רוב הזמן בהתנשקות ולא יותר מזה. בהמשך הן עברו לגור יחד, וכעת, שלוש שנים לאחר מכן, השתיים עתידות להתחתן בחתונה בסגנון האגדות של דיסני. במהלך החתונה, סנדרה תלבש שמלת כלה סטייל סינדרלה, ושרון תתלבש כמו הנסיך שלה. שרון הסבירה על כך שתמיד חלמה להיות "הנסיך על הסוס הלבן" של מישהי, מאז ראתה את הסרט סינדרלה בילדותה.

סנדרה סיפרה שלצערה הילדים שלה עוד לא מקבלים את הקשר ונותרו המומים, לכן היא נפגשת רק עם נכדיה שהם צעירים מידי בכדי להבין. אבל השינוי הזה שעשתה בחייה הפתיע גם אותה, היות וכל חייה יצאה רק עם גברים: "מעולם לא הסתכלתי כך על נשים. אבל מסתבר שהגבר המושלם בשבילי הוא בכלל אישה".

סנדר ושרון. צילום מסך
סנדר ושרון. צילום מסך