כשאנחנו הולכים לקולנוע, אנחנו יודעים שמה שקורה בסרט הוא לא אמיתי ושכל קשר בינו לבין המציאות הוא מקרי בהחלט. אבל זה כמובן לא מפריע לנו להתרגש ממה שאנחנו רואים על המסך, ולכן לצחוק או לבכות במהלך סרט זה כבר עניין שבשגרה. יחד עם זאת, יש מי שהרגשות שלהם גוברים עליהם עד כדי כך, שהם חווים תסמינים פסיכולוגים ופיזיים קשים.

 
כך קרה בשבוע שעבר לסטודנטית מהעיר נינגבו, סין, שנאלצה להגיע למיון לאחר שהפכה היסטרית במהלך צפייה בסרט "הנוקמים: סוף המשחק". להגנתה יאמר, היא לא היחידה שלקחה קשה את הסרט ודווח על מעריצים רבים ברחבי העולם שבכו והיו עצובים מאוד במהלכו.
 
אבל לפי דיווח של חדשות  BJ News, צ'יאו-לי בת ה-21 התרגשה קצת יותר ידי, ולא הצליחה להפסיק לבכות במהלך הסרט והחלה לסבול מקוצר נשימה ואי נוחות בחזה. חבריה שצפו בסרט יחד איתה הבהילו אותה לבית החולים, שם הרופאים נתנו לה חמצן והרגיעו אותה.

"לאחר שבדקנו אותה, הגענו למסקנה שהיא סובלת מהיפר-ונטילציה כי היא בכתה והנשמה יותר מדי", הסבירה ד"ר יואן ליאן, שטיפלה בסטודנטית. היא הוסיפה שהיא גם סבלה מעוויתות קשות בכפות ידיה בעקבות החוויה הקשה. למרבה המזל, זמן קצר לאחר שטופלה מצבה של  צ'יאו-לי השתפר פלאים.