בין אם נודע בזה ובין אם לא, רובינו חוששים לתת כסף לחסרי בית כי תמיד אמרו לנו שסכום קטן לא יעזור, או שהם בטח יקנו עם זה סמים או אלכוהול. אבל האמת היא שאנחנו לא באמת יודעים מה אותו אדם יעשה עם הכסף, ויש אפילו סיכוי שהתרומה הקטנה תעזור לו במשהו. כמו כן, זה גם יכול לגרום לנו תחושה טובה שעזרנו למישהו, ומי יודע, אולי יום אחד אף נקבל תגמול על זה. 

אם תשאלו את ברנדון סיידין, תושב איידהו, זה בדיוק מה שקרה לו, והוא חייב את הזכייה שלו בלוטו למעשה חסד שעשה. סיידן סיפר שסיים לערוך קניות בקניון בעיר בויסי, וכשיצא ראה הומלס ונתן לו כמה דולרים. בדרך כלל מדובר במעשה די שגרתי, אבל מה שקרה בעקבותיו היה לחלוטין יוצא דופן. משם הוא המשיך לפיצוצייה וקנה כמה כרטיסי לו כדי לנסות את מזלו, בלי לדעת עד כמה המזל עומד להעיר לו פנים.

"אני לא נוטה לקנות לוטו, אבל באותו ערב הרגשתי שאני צריך לקנות כמה כרטיסים", סיפר סיידין למטה הלוטו המקומי. מסתבר שזו הייתה אחת ההחלטות הטובות שעשה בחייו, שכן אחד הכרטיסים זיכה אותו בפרס של לא פחות מ-200,000 דולרים. "וואו, זה מה שנקרא קארמה!", אמר סיידין בשמחה. באשר לתכניותיו לעתיד, הוא די פרקטי ומתכוון להשקיע את הכסף בבנק.