הרבה האנשים שלא מוצאים אהבה עלולים לחשוב שמשהו לא בסדר איתם, בין עם זה באישיות שלהם או במראה שלהם. אבל לא אושיית האינסטגרם הזו שדווקא טוענת את ההפך המוחלט - היא לגמרי מרוצה מעצמה בכל מובן אפשרי, ולטענתה גברים לא רוצים לצאת איתה דווקא כי היא נראית טוב מדי. אומנם רבים התעצבנו ממה שהיא אמרה, אבל אחרי ששומעים אותה עד הסוף אפשר דווקא להזדהות איתה.

דוגמנית האינסטגרם, ג'נה תומפסמון, דיברה השבוע על חיי האהבה שלה בתכנית הבוקר הפופולרית This Morning, בהנחיית הולי ווילובי ופיל שפילד. לדבריה, העובדה שהיא נראית טוב מונעת בעדה למצוא קשר רציני, ורק גברים מפוקפקים מעוניינים לצאת איתה. 

"אני נראית טוב מדי בכדי לצאת לדייטים, אני מרתיעה את כל הגברים הנחמדים. נראה שאני מושכת אלי רק את הגברים שמעוניינים רק בדבר אחד. הם מחפשים רק סטוצים, הם לא רוצים משהו יותר רציני. אני צריכה מישהו שיוכל להתחבר אלי ברמה עמוקה יותר".



בשלב זה, ווילובי שאלה אותה מה דעתה על כך שחבריה הציעו לה לשנות תדמית, או למתן אותה מעט כדי למשוך את הגבר הנכון. על כך תומפסון ענתה: "אם את משנה את עצמך את לא יכולה להיות באמת מאושרת, נכון? כמה זמן אני יכולה לעטות מסכה לפני שהיא תתחיל לרדת. אני לא אוכל להיות אותנטית עם האדם שאני אצא איתו. למה לשנות את המראה שלי רק כדי להתאים לקטגוריה מסוימת עבור גבר מסוים? אולי פשוט עוד לא פגשתי את האדם הנכון".
היא הוסיפה: "אולי הבעיה היא גם בגברים שמושכים אותי. אני אוהבת גברים עם המון קעקועים, שמטפחים את עצמם והולכים לחדר כושר. אני אוהבת גברים עם עומק ואישיות. בגלל זה אני אוהבת מקועקעים, הם לרוב עמוקים ואמנותיים, אבל נראה שזה מגיע עם רצונות מאוד מסוימים".