גבר שרירן שחי בקזחסטן עם בובת המין שלו החליט להינשא לה והציע נישואים כבר בדצמבר 2019, אך לצערו, הוא נאלץ לדחות את החתונה אחרי שהותקף באלימות קשה ברחוב. יורי טולוצ'קו סיפר כי הוא פגש את בובת המין, מרגו, במועדון לילה ומאז הוא התאהב בה. השניים היו אמורים לקיים את החתונה שלהם כבר בחודש מרץ האחרון, אם לא היה מתפרץ אל חיינו נגיף הקורונה. צפו בטולוצ'קו ובובת המין שלו "ברגע רומנטי":

בראיון שערך טולוצ'קו עם Daily Star, הוא טען כי הוא פאנסקסואל, כלומר, בעל נטייה מינית המאופיינת במשיכה אסתטית, אהבה רומנטית או תשוקה ללא קשר לזהות מגדרית או ביולוגית. בראיון הוא אמר: "אני יכול להתאהב דמות, דימוי, נשמה או פשוט כל בן אדם. אני אוהב את יחסי המין עצמם והמגדר או הנטייה המינית אינם חשובים לי במיוחד". כשהוא סיפר על חיי המין שלו עם מרגו הוא הסביר כי הסיפור שעומד מאחורי מערכת היחסים שלהם הוא מה שגורם לו למשיכה אליה. 

טולוצ'קו ובובת המין שלו במקלחת  (צילום: רשתות חברתיות)
טולוצ'קו ובובת המין שלו במקלחת (צילום: רשתות חברתיות)

בנוסף, טולוצ'קו הסביר כי הוא אוהב BDSM: "אני אוהב שמענים אותי ואני יכול לסבול הרבה כאב, אך אני בעיקר אוהב לשלוט ומרגו מסוגלת להכיל מה שבני אדם לא יכולים". על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, החתונה של מרגו וטולוצ'קו עתידה להתקיים כחוק בקזחסטן, שכן, הדרישות היחידות לנישואים במדינה היא ששני בני הזוג מעל גיל 18 וכי החתונה מתקיימת בהסכמה בין שני הצדדים. לאחר הנישואין, טולוצ'קו שואף לרכוש עבורו ועבור אשתו לעתיד בית ולשם לחיות יחד כמשפחה. 

בימים אלו, השניים מתכננים את הטקס, שנדחה כבר פעמיים – בפעם הראשונה בעקבות נגיף הקורונה, ובפעם השנייה בעקבות תקיפה אלימה שחווה. במהלך הפגנה של טרנסג'נדרים בעיר אלמטי שבמדינה, שהתקיימה בתחילת החודש, טולוצ'קו ספג זעזוע מוח קשה ואפו נשבר אחרי שהותקף ברחוב בידי מתנגדים לאורח החיים הטרנסג'נדרי. בעקבות כך שהשרירן התלבש כאישה, רבים החלו להרביץ לו ולקלל אותו, והוא העלה זאת לרשת. "לפני כמה חודשים התחלתי לאמץ לעצמי תדמית נשית לצורך הופעות וקראתי לדמות שלי אמנדה. באמצעות הדמות שלי אני משתדל להעביר רעיונות מסוימים בחברה שלנו - אבל אז היכו אותי".