גבר גרמני צעיר צילם סרטון עוצר נשימה בו הוא מבצע תעלולי פארקור מטורפים, בזמן שהוא מנסה להחזיר את הטלפון שלו בחזרה לידיו. הרעיון התחיל אחרי שהטלפון שלו נפל מידיו בזמן שהיה על גג של בניין ותכנן לצלם את סרטון הפארקור שלו. בניסיון להשיג בחזרה את הטלפון שלו, שנפל היישר אל תיק של בחורה ששטה על סירה בנהר שמתחתיו, איש הפארקור המקצועי, ג'ייסון פול, קפץ בכל רחבי המבורג שבגרמניה

ג'ייסון פול קופץ ברחבי המבורג כדי להציל את הטלפון שלו (צילום: רויטרס)

בסרטון, שהיה שחזור למקרה דומה שקרה לפול, אפשר לראות את פול קופץ מגג אל גג ברחבי העיר, עובר בין בניינים, מתגלש במדרגות ומטפס בין הפיגומים. באחת הסצנות אפשר לראות אותו אפילו קופץ מעל אישה שתלתה בגדים בדרכו אל הטלפון שלו. הוא עובר מסלול מדהים, מלא במכשולים ואנשים, שנדהמו לראות את כישוריו של פול. לבסוף, אפשר לראות את הפארקוריסט קופץ מגשר היישר אל אוטובוס נוסעים, שהיה בעל גג פתוח, ובו ישבה האישה שבתוך התיק שלה יש את הטלפון של פול. לבסוף, הוא התאחד עם הטלפון הנייד שלו והצליח להשיג אותו בחזרה. 

בראיון לרויטרס פול סיפר: "הפעלול הכי מאתגר בסרטון היה למעשה הקפיצה הסופית לאוטובוס. לא רק בגלל שהתזמון היה צריך להיות מחושב, אלא גם בגלל שהייתי צריך לתפוס את האוטובוס בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון". בהמשך הוא הוסיף כי הקפיצה אל האוטובוס הייתה הגדולה ביותר עם אפשרויות הנחיתה הקטנות ביותר. הוא אף אמר כי לפני צילום הסרטון, הוא הוציא מספר מושבים מהאוטובוס על מנת שיהיה יותר מקום לנחות.