המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, אשר הוסיף לרזומה שלו כמה הערות קשות ופוגעניות
סשה ברון כהן נגד טראמפ
בשבועות האחרונים, בהחלט לא ציפה לזה. הערותיו האחרונות של טראמפ על איסור כניסת המוסלמים לארצות הברית, גרמו לקומיקאי והשחקן היהודי-בריטי סשה ברון כהן להחיות מחדש את דמותו המפורסמת "בוראט" בשידור חי בתוכניתו של ג'ימי קימל.
הקומיקאי הפופולארי הגיע לתוכנית כשהוא לבוש כדמות השנויה במחלוקת מקזחסטן, ולעג במשך דקות למועמד הרפובליקני. "אני מגיע היום מסיבה רצינית מאוד, אני בא על מנת להזהיר את ארצות הברית", אמר בוראט והוסיף: "האיש הזה הוא כאב אמיתי בישבן שלי".
בוראט, שניסה להסביר את התנהלותו של טאמפ, אמר כי הוא מתנהג כמו אחת מהדמויות של ברון כהן: "אני מעריץ של כהן, הדמויות שלו מאוד מעליבות - עליי ג'י, ברונו והחדש - דונלד טראמפ. אני המום. האדם היחיד שיאסור על מוסלמים להיכנס למדינה הוא מישהו עם מוח של תרנגולת. ברור שזו פרודיה על האמריקאי הגזען והעשיר". 

קימל ניסה להסביר לבוראט כי טראמפ איננו דמות, אלא אדם אמיתי, על כך ענה לו בוראט: "הוא אפילו לא נראה אמיתי, הוא בזבז את כל הכסף שלו על צבע כתום לפנים ולא משאיר כסף לפאה".

כזכור, דבריו של טראמפ אודות איסור הכניסה למוסלמים לארצות הברית עוררו כעס וביקורת רבה ברחבי העולם. כאשר הודיע המועמד הרפובליקני ביום רביעי על כוונתו להגיע לישראל, חכ"ים רבים בארץ ביקשו להחרימו בשל דבריו. יום לאחר מכן צייץ טראמפ דרך חשבון הטוויטר שלו כי הוא מבטל את ביקורו. בציוץ שפרסם דרך חשבון הטוויטר שלו, הודיע טראמפ כי הוא נאלץ לדחות את הביקור בארץ ואת פגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו למועד מאוחר יותר, כשיהיה נשיא.