נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אשר טבע את המושג "פייק ניוז" ומציג באופן עקבי את כלי התקשורת כמציגים 'חדשות מזויפות' פרסם הלילה (חמישי) בטוויטר את "רשימת הזוכים" שלו בתואר המפוקפק. הרשימה פורסמה באתר האינטרנט של המפלגה הרפובליקנית וגרר תגובות רבות ברחבי ארצות הברית.

חלק גדול מן הרשימה התמקד בדיווחים אודות חקירת קשרי טראמפ ורוסיה במהלך תקופת קמפיין הבחירות לנשיאות. "למרות סיקור תקשורתי מושחת ומאוד לא הוגן, יש הרבה כתבים הגונים ואני מכבד חדשות טובות עבור העם האמריקאי", כתב טראמפ.

בראש הרשימה של נשיא ארצות הברית, ובמקום נכבד מרשימתו, מככב ה"ניו יורק טיימס". בין היתר, טראמפ ציין את הדיווח של הכתב פול קרוגמן שטען ביום שאחרי ניצחונו כי הכלכלה במדינה לעולם לא תתאושש. במקום השני של טראמפ נמצא "ABC" עם "דיווח כוזב" לטענת טראמפ, שגרם לירידות שערים בשווקי המניות.


במקום השלישי נמצא ה-"CNN", על המסמכים שנחשפו מ"וויקיליקס". במקום הרביעי דיווח שהנשיא טראמפ הסיר את תמונת מרטין לותר קינג ממשרדו. במקום החמישי נמצא ה"וושינגטון פוסט", שלטענת טראמפ דיווח על אולם ריק בזמן עצרת של הנשיא, זאת לפני שהקהל התחיל להיכנס פנימה.

ה-"CNN" מופיע לא פחות משלוש פעמים נוספות במקומות 6-10, יחד עם "ניוזוויק" וה"ניו יורק טיימס".
 
טראמפ הודיע ​​לראשונה על רשימתו לפני כשבועיים וחצי והודיע שידווח עליה ב-8 בינואר, תאריך שלאחר מכן נדחה. מאז קמפיין הבחירות וגם אחרי ניצחונו, טראמפ מרבה לתקוף את התקשורת לעתים קרובות ואף תיאר אותה כ"האויב של העם האמריקאי". סקרים בארצות הברית מראים כי האמריקאים יחסית מפוצלים בנושא אמון בחדשות, כאשר מצביעים רפובליקנים נוטים הרבה יותר להתייחס לתקשורת כמוטית.