נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ החלים מנגיף הקורונה בו נדבק בחודש שעבר. רופא הבית הלבן ד"ר שון קונלי מסר הלילה (שלישי) כי הנשיא נמצא שלילי לנגיף הקורונה במספר בדיקות רצופות, והדגיש כי הוא לא יכול להדביק אחרים בנגיף.

טראמפ לא בזבז רגע והופיע הלילה במסגרת קמפיין הבחירות שלו בעצרת בחירות בשדה התעופה אורלנדו סנפורד שבפלורידה. בהמשך צפויים לו אירועים נוספים בקרוליינה הצפונית, איווה, ויסקונסין ופנסילבניה.

בפתח דבריו בעצרת אמר הנשיא כי "זה נפלא לשוב למדינה שבה נולדתי, פלורידה, ובכלל לחזור רשמית לקמפיין", והוסיף כי הוא "מלא מרץ בזכות התמיכה שלכם והתפילות לשלומי". עוד אמר טראמפ, כי הוא "מרגיש כל כך עוצמתי, שאני מסוגל לצלול לקהל ולנשק את הגברים והנשים היפות".

ביום שבת פורסם מסמך רפואי בתקשורת האמריקאית ובו נכתב כי ד"ר קונלי אישר לטראמפ לשוב ללוח הזמנים הפעיל והמלא שלו, מאחר והוא אינו מדבק יותר. על פי התזכיר, טראמפ עמד בקריטריונים של ה-CDC (המרכז לבקרת מחלות ומניעתן) להפסקת הבידוד.

"אני שמח לבשר כי בנוסף לעובדה לפיה הנשיא עומד בקריטריונים של ה-CDC לסיום הבידוד, הוא אינו נחשב מדבק יותר", כתב ד"ר קונלי והוסיף: "עברו למעלה מעשרה ימים מאז שהנשיא פיתח לראשונה תסמיני קורונה, והיה ללא חום במשך יותר מ-24 שעות. לאחר בדיקות שעבר - אין עוד עדות לשכפול פעיל של הנגיף". 

ביום שישי ערך טראמפ עצרת בחירות במדשאת הבית הלבן. על פי הדיווחים, מאות אנשים הגיעו לצפות בנאומו הראשון, כחלק מאירוע הבחירות, שנקרא "הפגנות בדרכי שלום עבור חוק וסדר". טראמפ הגיע לנאום במרפסת הבית הלבן כשהוא עוטה מסכה. טראמפ התייחס בנאומו, כצפוי, לנגיף הקורונה ואמר: "יש בידינו תרופה יעילה לטיפול בנגיף שצפויה להשתחרר לציבור בקרוב".