סבב הגראנד סלאם בג'ודו בשיאו, והיום (שישי) נפתחה התחרות בהוהוט שבסין. המשלחת הישראלית החלה מצוין את הטורניר, עם ארבע ג'ודאיות במשקלים הנמוכים - שירה ראשוני, גילי כהן, גפן פרימו ותמנע נלסון לוי.



הראשונה לעלות היתה שירה ראשוני (עד 48 ק"ג), שהחלה את דרכה בסיבוב השני נגד מלודי ואוגרני מצרפת וגברה עליה עם ווזארי. ברבע הגמר היא פגשה את סבינה גיליאצובה מרוסיה, שהפילה את הישראלית באיפון דקה לסיום. ראשוני המשיכה לבית הניחומים, שם גברה על אווה צ'רנוביצ'קי ההונגריה בדרך לקרב על הארד, שם ניצחה את יינן לי המקומית באיפון עמוק בתוך ניקוד הזהב וזכתה במדליה העשירית שלה בסבב.



גפן פרימו (עד 52 ק"ג) פגשה את קרולודוי בישרלט ממונגוליה בסיבוב השני, אותה ניצחה באיפון בניקוד זהב, וברבע הגמר הפילה באיפון תוך דקה וחצי את האמריקאית אנג'ליקה דלגדו. פרימו נעצרה בחצי הגמר על ידי אלופת העולם, אוטה אבה מיפן, ובקרב על הארד פגשה את אנדראה צ'יטו הרומניה. צ'יטו השיגה ווזארי בשלב מוקדם, אבל פחות מדקה וחצי לסיום הצליחה הישראלית הצעירה להשיג איפון ולהבטיח מקום על הפודיום.



גם גילי כהן הגיעה לשלב המתקדם באותו משקל, אבל אחרי שגברה על יריבות מדרום קוריאה ומונגוליה והפסידה לאוולין טצ'ופ השווייצרית בחצי הגמר נאלצה לפרוש באמצע הקרב על המדליה נגד יקטרינה גווצ'ה מקנדה. תמנע נלסון לוי העפילה גם היא לשלב המתקדם, אחרי שגברה על יריבה מצרפת ושתי ג'ודאיות סיניות בשלבים המוקדמים, ופגשה סינית נוספת, את טונג'אן לו, בקרב על הארד. המאבק בין השתיים נגרר לניקוד זהב והתקרב לסיום הדקה השמינית, אבל לבסוף לו הצליחה להפיל את נלסון לוי בווזארי וזכתה בארד.