תחקיר "חדשות עשר" פרסם הערב (שלישי) מספר עדויות של נשים, החושפות התנהגות מינית בוטה  והצעות מיניות שקיבלו מהראל ויזל, מנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת פוקס. המתלוננת א', שהיתה עם ויזל בקשר עסקי, סיפרה על אחד האירועים. לבקשת חדשות עשר עברה א' בדיקת פוליגרף ונמצאה דוברת אמת באופן מלא.
א': "התחלנו לנסוע ובמהלך הנסיעה - שתי הדקות הראשונות אכן דיברנו על עניינים עסקיים ומהר מאוד זה עבר לשיחה מסוג אחר: "עם איזה בנים את יוצאת, מה את אוהבת, מה את לא אוהבת"?
חדשות עשר: זה בוטה? ברור שמדברים על מין?

א': אה. כן. לגמרי. זאת הייתה השיחה. עם איזה בנים את אוהבת לצאת, מה את אוהבת בבנים, איזה דברים את אוהבת לעשות... ואז הוא הציע לי גם שנעצור בצד והוא "יירד לי כמו שבחיים אף אחד אחר לא ירד לי". מעבר לזה שזה זעזע אותי והגעיל אותי, אמרתי לו – "תעזוב אותי מהשטויות האלה, זה לא מעניין אותי, זה לא מדבר אליי. אנחנו פה בשביל לדבר על משהו אחר" וניסיתי להחזיר את השיחה למקום העסקי.
המתלונת ב', שעבדה בקבוצת "פוקס" סיפרה בתחקיר את הדברים הבאים: "נסעתי איתו ועם כל הפמליה שלו לחו"ל. בארוחת הערב הוא הניח את ידו על הירך שלי. זה לא נראה לי אבל עוד איכשהו בסדר. אחר כך הוא הלך איתי לחדר שלי במלון. הגענו עד הדלת והוא לא עוזב. אמרתי לו שלא נעים לי לסגור לו את הדלת בפרצוף. הוא לא הלך. בסוף פשוט טרקתי לו את הדלת בפנים. בזה נגמרו יחסינו. הוא התחיל להיות מגעיל אליי, להתעלם ממני. התחילו לתת לי כל מיני עבודות משפילות כאלה. כל הסביבה שלו פתאום החרימה אותי". גם המתלוננת ב' עברה בדיקת פוליגרף, ונמצאה דוברת אמת באופן מלא.
הראל ויזל מסר הערב בתגובה: "במהלך חיי המקצועיים והחברתיים, נפגשתי עם עשרות אלפי נשים. השתדלתי תמיד להפגין יחס הולם ולשמור על כבודן.
 צר לי מעומק ליבי, אם פגעתי במי מהן. אם דברי, או התנהגותי פגעו במי מאלו, שעמן נפגשתי – אני מביע את צערי והתנצלותי העמוקה, בפני כל אחת מהן ונוטל על עצמי מחויבות להקפיד על דיבור רגיש והתנהלות מבוקרת הרבה יותר".
רשת "פוקס" מסרה בתגובה: "הקבוצה פועלת בהתאם להוראות הדין ומפעילה מנגנונים בתוך החברה לצורך בירור וטיפול בנושאים אלו ובכללם קיומם של ממונה על מניעת הטרדה מינית בחברה וכן "מלשינון" המאפשר פניות ותלונות אנונימיות לכל אחד מעובדות ועובדי החברה. בקבוצת פוקס לא התקבלה מעולם כל תלונה שהיא העוסקת בהטרדה מינית על ידי מי מבכירי הקבוצה, לרבות המנכ"ל, ואף לא תלונה כלשהי בעניין קיומה לכאורה של אווירה סקסיסטית.
 בשל החשיבות הגדולה שאנו מייחסים לנושא, תתבצע בחברה בדיקה יסודית, הכול כדי להבטיח שהחברה תמשיך להתנהל בכבוד לעובדיה וצרכניה".