עוד יום, עוד סערה בארמון המלוכה הבריטי. על אף שהגיסות מייגן מרקל וקייט מידלטון לא נמצאות בקשר כה קרוב, מרקל לא יכלה להישאר אדישה לאור השמועות בגין המצב הרפואי של מידלטון. מקורות מדווחים כי מרקל מודאגת ממה שעוברת מידלטון ואף ניסתה ליצור איתה קשר דרך ארמון המלוכה. כזכור, מרקל ובעלה הנסיך הארי לא יצרו עם מידלטון ובעלה הנסיך וויליאם מאז שעברו לקליפורניה בשנת 2020. 

מייגן מרקל (צילום: REUTERS/Caitlin Ochs)
מייגן מרקל (צילום: REUTERS/Caitlin Ochs)

מאז שהארי ומייגן עזבו את ארמון המלוכה ועברו להתגורר בקליפורניה, קיים נתק מוחלט בין הארי לבין אחיו וויליאם, וכך גם בין מייגן לבין קייט. אך ניכר כי הבלאגן התקשורתי והרפואי סביב קייט גרם למייגן לדאגה אמיתית והיא ניסתה ליצור קשר עם גיסתה. על רקע סערת הפוטושופ של קייט שמסרבת להעלם ורק מוסיפה אש למדורת הקונספירציות סביב ההעלמות הציבורית שלה, היה קיים ניסיון התקרבות מצד מרקל, אבל זה לא נחל הצלחה רבה.

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: chris jackson gettyimages)
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: chris jackson gettyimages)

המומחה למשפחה המלוכה, טום קווין, אמר ל״מירור״ הבריטי כי מייגן פנתה לארמון מספר פעמים במאמץ ליצור קשר כלשהו עם קייט, שעדיין מחלימה מניתוח קשה ומסובך שעברה בבטן. קווין טוען כי ״מייגן באמת מודאגת מהמצב הבריאותי של קייט״. מאחר וקיים נתק בין שתי המשפחות, לא נראה כי קייט לוקחת את ההצעה בשתי ידיים. 

מייגן מרקל, הנסיך הארי, הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: gettyimages)
מייגן מרקל, הנסיך הארי, הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: gettyimages)

המומחית לבית המלוכה ג׳ני בונד אמרה למגזין OK! כך: ״זה הזמן של קייט להתרכז בלהעניק לעצמה כוחות מחודשים, פיזית ונפשית. אני לא חושבת שהיא תשמח להתמודד עם השסע המשפחתי כרגע״. אך עם זאת, בונד אמרה כי אם מייגן תשלח פרחים או איחולים לנסיכה, המחווה תתקבל בברכה כמובן. הטענה היא שקייט תסכים למחוות השלום של מרקל מכיוון שהיא לא מעוניינת שיראו אותה ״דוחה את מחוות השלום״, אך הדבר לא יוביל לפיוס אמיתי בין שתי המשפחות. כזכור, קייט לא נראתה בציבור מאז חג המולד בדצמבר האחרון, בעקבות ניתוח בטן מסתורי שעברה שעתיד להשאיר אותה בבית עד אפריל.