שם:
בריאן לדן (70)

תפקיד:
בעלים ומנכ"ל רשת בתי הספר למקצועות היופי נייל סטודיו

מצב משפחתי:
נשוי ואב לשלושה

מסלול מקצועי:
"בשנים 1972־1992 הייתי מנכ"ל רשת מסעדות 'ספארי'. מאז 1993 ועד היום אני מתעסק בכל הקשור לעולם הקוסמטיקה, ליבוא, פיתוח ושיווק ארצי של מותגים בינלאומיים לישראל ומשמש גם כמנכ"ל ובעלים של רשת בתי הספר למקצועות היופי נייל סטודיו".

העצה הטובה ביותר שקיבלתי:
"להיות שמח בחלקי ולא להפסיק לשאוף לטוב יותר".

העצה הטובה ביותר שאני נותן לעובדיי:
"שתמיד ישאפו ללמוד עוד בתחומם, להיות מעודכנים בחידושים, לעבוד עם ראש גדול ולא לפחד מטעויות, אנחנו בני אדם, וטעויות מראות עד כמה אנחנו אנושיים".

עיסוק בספורט:
"מחבב מאוד את עולם הגולף, משמר את התחביב ומשחק מגיל 8 ועד היום".

פרגון לקולגות:
"כאיש עסקים עם ניסיון רב־שנים בארץ ובחו"ל, אני מפרגן ומעריך כל בית עסק ובעליו המנהל את עסקיו בהוגנות וביושרה".

בילוי מועדף:
"לצד עבודה המצריכה ממני לא מעט נסיעות לחו"ל ושעות בחדרי ישיבות, יש לי העדפה בשנים האחרונות לטיולים רגליים בטבע. גם אוכל שמצליח להיות בריא וטעים גם יחד הוא בילוי שאני מעריך מאוד לאחרונה".

ספר אהוב:
"'אייבנהו' מאת וולטר סקוט. ספר הרפתקאות היסטורי מ־1820. תיאור ריאליסטי של אנגליה במאה ה־12, המשלב בתוכו הומור צעיר לצד מסעות אבירים, קרבות, הרפתקאות אהבה ושחיתויות, כולם מגיעים בסופו של דבר לפתרונם הטוב".

מעורר השראה בעיניי:
"נשים מוצלחות המצליחות לנהל קריירה משגשגת לצד אמהות, שזאת משרה קשה ומלאה לכל דבר. זאתו ראייה שמלווה אותי שנים רבות, כך שכאשר הקמתי את נייל סטודיו, החזון שלי היה לתמוך בעצמאות כלכלית לנשים, כדי שכל אמא בישראל תוכל להחזיק בגאון בקריירה".

משבר אישי:
"לפני כמעט שלושה עשורים חוויתי משבר כלכלי לא פשוט. כיום אין לו זכר, אבל בראייה לאחור הוא לימד אותי דבר או שניים בעולם העסקים, והביא אותי להיות צנוע יותר, דרוך יותר ומבין שכל אחד יכול להתרסק".

גורם לי לסיפוק:
"בעיקר כאשר הסובבים שלי והאהובים שלי מצליחים בתחומם".

הפחד הגדול ביותר:
"לאכזב את הקרובים אליי, במשפחה, בעבודה ובמעגל החברים. אני אוהב לתת מעצמי מעל ומעבר".

אובססיה:
"לנצח במשחקי גולף. שילוב בין תחרותיות לרצון בלתי־נגמר לנצח את היריבים הספורטיביים שלי".

דרינק אהוב:

"קמפרי טוניק"

בשעות הפנאי:

"יש לי גינה גדולה בבית, שלאחרונה אני אוהב לטפח ולחדש אותה, רוב שעות הפנאי שלי מוקדשות במסירות לעציצים, לפרחים ולתבלינים".