עבור רבים מאיתנו, החלפת גלגל בעקבות פנצ'ר היא חוויה ממנה היינו מעדיפים להימנע, ממגוון סיבות. חברות שונות הפועלות כיום בארץ, דוגמת חברת BenGal, מציעות שירות מושלם המטפל בצורה חלומית ממש בסיטואציות מסוג זה.

שירותי תיקון פנצ׳ר והחלפת גלגל המגיעים עד אל הרכב התקול עצמו קיימים בארץ מזה שנים רבות אמנם אך מעטים בלבד משתמשים בהם, מסיבות ברורות – לרוב נדרשת המתנה של כמה שעות עד שמגיע אליכם בעל המקצוע, השירות יקר יחסית ואינו זמין בחלקים גדולים של הארץ . את כל זה באה חברת BenGal לשנות. השירות האופטימאלי שמציעה החברה מספק פתרון אולטימטיבי ומושלם עבור כל מי שנתקע בצד הדרך עם בעיה בגלגל ומעוניין לטפל בסוגיה באופן מהיר, מקצועי ואמין.

לא ממתינים יותר מחצי שעה – שירות חילוצי דרך ברמה הגבוה ביותר
על מנת לספק לנהג/ת הישראלים את השירות המושלם להחלפת גלגל, תיקון פנצ'ר ושאר בעיות נפוצות המתעוררות לא פעם במהלך נסיעה ומאלצות אותנו לעצור בצד הדרך ולהמתין, מוצע כיום בישראל שירות חילוצי דרך ברמה הגבוהה ביותר שניתן לבקש.

אחד המאפיינים העיקריים והחשובים ביותר של השירות בתצורתו החדשה הוא ההתייחסות לאחד המאפיינים הבעייתיים והמעצבנים ביותר של סיטואציות מסוג זה – זמן ההמתנה הארוך. במקום להמתין במשך כמה שעות עד שיבואו לטפל לכם ברכב ולחלץ אתכם, השירות המוצע היום מתחייב להמתנה של עד שלושים דקות לכל היותר!

בנוסף לכך, מחויב שירות חילוצי דרך מתקדם זה לתת מענה בכל אזורי הארץ – גם הרחוקים והנידחים ביותר. גם זה חידוש מרענן ומתבקש ביותר לשירותי דרך בארץ, אשר בדרך כלל אינם מוכנים להתחייב להגיע לאזורים יחסים רחוקים ונידחים בהם האוכלוסייה מצומצמת. חברת BenGal מחזיקה ניידות שירות פרוסות בכל רחבי הארץ, במטרה לעמוד בהתחייבות לתת מענה הולם לכל לקוח בכל מקום, ובתוך לא יותר משלושים דקות.

כלומר, שירות זה מאפשר לנו לנהוג בראש שקט בכל מקום בארץ, ולדעת כי בכל מקרה של תקלה ברכב לא נצטרך להמתין יותר מחצי שעה, או להתחיל לתפוס טרמפים ליישוב הקרוב...

Bengal-שירות החלפת גלגל (צילום: חברת Bengal)
Bengal-שירות החלפת גלגל (צילום: חברת Bengal)

מהם שירותי הדרך העיקריים המוצעים?
מהם שירותי הדרך העיקריים אליהם כדאי להיות מודעים, הזמינים ומוצעים כיום תחת התנאים האטרקטיביים שהוזכרו לעיל?

ובכן, השירות הנפוץ והמוכר ביותר הוא כנראה זה של החלפת גלגל, בין אם מדובר בתיקון פנצ'ר פשוט יחסית ובין אם נדרשת החלפה של הגלגל כולו (למשל, במקרה בו הגלגל התפוצץ ואינו ניתן להחלפה). אנשי המקצוע הנשלחים אל השטח מבצעים בדיקות במקום על מנת לקבוע את אופי התקלה ולהבין האם אכן נדרשת החלפה של הגלגל או לא. 

שירות מבוקש נוסף הוא זה של חילוצי דרך – חילוץ הנוסעים ברכב במידה וזה מושבת עקב תקלות מסוגים שונים. גם בעיות במצבר הרכב הן דבר נפוץ יחסית, לכן מוצעים גם שירותי החלפת מצבר בכל מקום ובכל שעה, או התנעה מחדש של מצבר אשר "התעייף". השירות מציע החלפת מצבר במקום לרכבים מסוגים שונים, בהתאם לסוג המצבר הספציפי המתאים לדגם זה.

שירות עבור כל סוגי הרכבים בצד הדרך ובבית הלקוח
הסטנדרט הגבוה החדש שמציבים שירותי הדרך הנ"ל תקף לגבי כל סוגי הרכבים, מכל קטגוריות הרכב. לא רק בעליהם של רכבים פרטיים יכולים להיות שקטים, סמוכים ובטוחים כי בכל מקום יוכלו לקבל שירות בתוך זמן קצר, אלא גם בעליהם של רכבים מסוגים אחרים – רכבים מסחריים משאיות, אוטובוסים, רכבים חקלאיים דוגמת טרקטורים ועוד.  

השירות ניתן בכל מקום בו הוא נדרש, בין אם מדובר בצד הדרך, באמצע השטח, בשטחים חקלאיים או בבית הלקוח. 

לסיכום, בכל הנוגע לשירותי דרך, לחילוץ בעת הצורך או שירות החלפת גלגל, החלפת מצבר וכיוצ"ב, קיים כיום סטנדרט חדש בישראל, של שירות ברמה הגבוהה ביותר, בכל מקום ובהתחייבות להמתנה מינימאלית של עד חצי שעה, ומחירים סבירים והוגנים ביותר. למעוניינים בראש שקט בכל הנוגע לתקלות פוטנציאליות בכלי הרכב, גם אם מדובר ברכב מסחרי, חקלאי וכו', מומלץ להתוודע ספציפית לשירות שמציעה חברת BenGal.