שם: ירון ברגר (50). תפקיד: מנכ"ל E-pharma.  מצב משפחתי: גרוש+3.

מסלול מקצועי


השתחררתי מצה"ל בשנת 2011 בדרגת סגן־אלוף, אחרי שורת תפקידים, שהאחרון שבהם היה מפקד יחידה מיוחדת, אודותיה לא אוכל להרחיב מפאת סודיות. אחרי יציאתי לפנסיה משירות צבאי, ניהלתי אתר ויחידה מבצעית במשרד ראש הממשלה, בתפקיד של מנכ"ל. לאחר מכן, פרשתי ועברתי לתפקיד של סמנכ"ל התפעול של המכללה הלאומית לשוטרים, מטעם החברות שיכון בינוי ו־S4G. לפני כשנתיים וחצי, בחרתי לעבור לתפקיד רוחבי תחת המומחיות של ECOMMERNCE, ונבחרתי למנכ"ל החברות טלפארמה ו־ טלפארם.



עשייה משמעותית בשנה האחרונה


מיתוג החברה מחדש. נעזרתי באנשי מקצוע מומחים אשר האמינו בדרך שלי, ויחד יצרנו מהלך אסטרטגי שהוביל לקדמה ולשינוי שוק משמעותי. השלב השני היה הקמת GREEN PHARMA - מעטפת שירות מלאה למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל.



העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?


תתחיל הכי מהר שאתה יכול ואז תגביר. האמונה בלהתחיל הכי מהר היא אורח חיים שבו אני פועל בכל המסגרות.



העצה הכי טובה לעובדים


תכוונו רחוק וגבוה, תחלמו ותגשימו, הכל אפשרי. האמונה הזו היא מה שמנחה אותי לתוצאות ולהישגים.



עיסוק בספורט


לא יכולתי להצליח ללא הבאת הגוף ברמה פיזית להישגים משמעותיים, ולכן אני שוחה, רוכב ורץ, ובימים אלו מתכונן לתחרות "איש הברזל" שתערך ביולי 2020 באוסטריה, ובהחלט אני מתרגש מאוד מהמטרה שהצבתי לעצמי.



ספר אהוב


קצת נדוש, אך..."מי הזיז את הגבינה שלי?", של ד"ר ספנסר ג'ונסון. כשאתה קורא את הספר בעיון ומחליט לא רק להשתמש בעיניים למטרת קריאת המילים אלא גם ליישם את המילים, אז השמיים הם הגבול. הספר הזה, באמת הצליח להניע אותי למחוזות אחרים.



בילוי מועדף

חברים - והרבה + בירה/יין/ויסקי.



משבר


עברתי פציעה קשה מאוד לפני כ־7 שנים. במהלך רכיבת שטח התרסקתי עם האופניים, שברתי את כל הצלעות בצד ימין, והצלעות פילחו לי את הריאה והכבד. הייתי בסכנת מוות ב־48 השעות הראשונות. אחר כך ביליתי כחודש ימים ביחידת הטראומה בתל השומר וכשלושה חודשים ביחידת השיקום. שם החלטתי והבטחתי לעצמי, מהמקום הכי נמוך, שאהיה "איש ברזל". חצי כבר עשיתי...



מה גורם לך סיפוק?


הילדים שלי! יש משהו בבילוי ובנוכחות שלהם שמצליח למלא אותי ולהפריח בי אנרגיות מטורפות.



פחד


לא מפחד מכלום! גם אם יש בי מידה של "פולניות", ואני דואג למשפחה ולקרובים שלי כמעט בכל רגע נתון. חשוב לציין ש"קרובים" זה כולל כל עובד ומכר שנמצא בסביבתי או בחברתי. חשוב לי שיגיעו ויסיימו את יום העבודה בריאים ושלמים.



אובססיה


אני "חולה" תכנון, ירידה לפרטים ולרזולוציות הכי קטנות, ובעיקר לניקיון וסדר. בכל זאת, איש צבא. אי אפשר לנתק את זה ממני.



פרגון


השירות של חברת נספרסו הוא מודל לחיקוי בעיניי, מהלך של פעילות ראויה לשבח!



שעות הפנאי


כאמור, ספורט והרבה. בעיקר שוחה, רוכב ורץ.



מעורר השראה בעיניי


להקים משהו מאפס, לחוות את האתגרים והקשיים העומדים בדרך, וליהנות מהתוצאות. וכשאתה מאמין בתהליך - אין טעויות!