שם: דפנה נעים שאול (49)
תפקיד: סמנכ"לית שיווק ומכירות במפעל הפיס
מצב משפחתי: נשואה לגולן, אמא ליובל ולאיתי

מסלול מקצועי
המסלול המקצועי שלי לאורך השנים התמקד בניהול, אסטרטגיה, שיווק וסחר. במבט לאחור, התוצאות שהובלתי אליהן לאורך השנים הושפעו בעיקר מהשאיפה לייצר הצלחה וערך לארגון ותחושת שייכות לעובדים. שימשתי בתפקידי ניהול בכירים: מנהלת חטיבת המים באלקטרה מוצרי צריכה, חברת כרטיסי האשראי ויזה כאל, ובחברת נביעות. אני בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים. בתפקידי הנוכחי כסמנכ"לית שיווק ומכירות במפעל הפיס, אני נמצאת כ־5 שנים.



אתגרים
האתגר הגדול בתפקיד הנוכחי הוא פיצוח של מודל עסקי וחברתי. המודל משלב, מצד אחד, הובלה של יעדים עסקיים ופיתוח תפיסות פורצות דרך, ומצד שני, מחויבות לעשייה ולערכים חברתיים. יש לנו הזדמנות להשפיע בכל תחומי החיים למען חברה טובה יותר, וכולם רתומים לחזון.



עשייה משמעותית בשנה האחרונה
בעבודת צוות משותפת של ההנהלה, עובדים מקצועיים ורוח גבית של יו"ר מפעל הפיס, הובלנו מהפכה ב"מנוי פיס". זיהינו שמוצר הדגל נשחק בהדרגה בשוק ויצאנו במהלך שהוגדר פורץ דרך. הפכנו למועדון הגדול והמשתלם למנויים.



העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
קיבלתי הרבה עצות טובות, אבל אין כמו דוגמה אישית מההורים. אבא שלי חדור מוטיבציה, אופטימיות ונחישות אין־סופית. אמא, בדרכה החכמה והאינטליגנטית, אפשרה לי להגיע להבנה שתמיד זכות הבחירה לשנות נמצאת בידיים שלי, ושאני בוחרת בכל רגע נתון כיצד להגיב להזדמנויות שמגיעות. אני מקווה שגם עבור הילדים שלי אהיה מודל מעצב ומשפיע.



העצה הכי טובה לעובדים
להיות בדיאלוג של הקשבה ושיח, לשמור על הסקרנות וללמוד דברים חדשים. פעמים רבות, תובנות ורעיונות מגיעים ממקומות בלתי צפויים.



עיסוק בספורט
ריצה וספינינג.



ספר אהוב
"ההרצאה האחרונה" מאת פרופ' רנדי פאוש.



בילוי מועדף
לבלות עם גולן והילדים, ולשכוח את הסלולרי...



משבר
להיות אמא לילדים מתבגרים הוא אתגר בפני עצמו, שדורש הרבה אנרגיות ורצון. היום אני מודה על כל האתגרים בדרך, שאילצו אותי למצוא פתרונות יצירתיים, לחשוב אחרת ולייצר ערוץ תקשורת בריא.



מה גורם לך סיפוק?
להוביל עם הצוות מהלכים מאתגרים, בדרך חדשה ומעניינת.
פרגון
יש לא מעט מהלכים שראויים להערכה, אבל כל מערך Ecommerce של שופרסל מרשים בעיניי. בתור מי שמאוד חשופה לעולם ועוסקת בזה במועדון המנויים, יש בהחלט מקום לפרגן גם על בניית המעטפת וגם על העבודה הממוקדת והחכמה.



שעות הפנאי
ספורט, קריאה, דייט עם חברות ושופינג עם הבנים החתיכים שלי.



משקה
ערק אשכוליות אדומות.



מעורר השראה בעיניי
העוצמה באנשים שפועלים למען החברה. וולט דיסני אמר: אם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה