מכללת "פסגות" קיימת למעלה מ-15 שנה. היא הוקמה על ידי רועי ראובן ויניב ארביב, יזמים צעירים, שרצו להשפיע ולסייע ליזמים כמותם ולאלה שרק חולמים להיות יזמים, לקבל את הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים כדי להצליח ולבלוט. 

את התובנות הרלוונטיות, החדשות החמות והמגמות רועי ויניב מביאים איתם לחדרי ההרצאות ישר מהשטח, כיזמים פעילים בשוק הנדל"ן ושוק ההון. כיום הם גם בעלים של רשת חללי העבודה Dogether והמחברים של רב-המכר "לאן נעלמו 300%", ספר הדרכה מעשי שמהווה את זרוע הביצוע של השליחות שלהם: לספק לכל אזרח בישראל את היכולת להשתחרר מהכבלים (כל אחד והכבלים שלו), לפתח ראייה עצמאית ולהבטיח לו ולמשפחתו יציבות כלכלית בזכות ידע בתחומי שוק ההון, נדל"ן ויזמות עסקית.

מהי הגישה שאנחנו מאמינים בה?
המכללה דוגלת בגישת ה-"תכלס" ולכן גם כל סגל המרצים שלה, אנשי עסקים ויזמים בעצמם. ואם אמרנו "תכלס", אז הנה קצת מספרים: 8 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ; עשרות קורסים קצרים וקולעים בתחומים שונים הזמינים גם פרונטלית וגם אונליין, משלבים לימודים תיאורטיים והתנסות מעשית; מעל 30 מרצים ומעל 30,000 בוגרים ובוגרות, שכבר הספיקו לזקוף לזכותם לא מעט פרויקטים מוצלחים.

יש כאן קהילה תוססת ומגוונת עם מבט לעתיד כלכלי טוב יותר, נשים וגברים, שרוצים לפתח קריירה חדשה, המוכנים והמסוגלים לעמוד בפני האתגרים ולסייע גם לאחרים. יש כאן גם חיילים משוחררים ובעלי עסקים מנוסים שמגיעים לשדרג את הידע ולהתמקצע אצל הטובים ביותר. 

רבים מהם חוזרים כדי להעשיר את הידע שלהם בנוסף לתחומים בהם כבר התחילו לעסוק בפועל. יזמים ומתווכי נדל"ן לומדים ייעוץ משכנתאות, קורס השקעות מעבר לים ונדל"ן למתקדמים. משקיעים בשוק ההון מגיעים ללמוד ניהול פיננסי – השקעות לטווח ארוך וניתוח פונדמנטלי, מודלים מתקדמים, אופציות ואג"ח והיד עוד נטויה.

מכללת פסגות (צילום: באדיבות מכללת פסגות סניף ראשי רחובות)
מכללת פסגות (צילום: באדיבות מכללת פסגות סניף ראשי רחובות)

מה אומרים הבוגרים שלנו?
אביגיל מנדל נרשמה לקורס יזמות נדל"ן כדי לבצע עסקת רכישת דירה עם כמה שפחות טעויות ומקסימום רווחיות. "למדתי לא מעט, אבל מבחינתי המועילים והחשובים ביותר היו סיורי שטח במהלך הקורס", היא מספרת.

"קורס יזמות נדל"ן הקנה לי ידע נרחב", מגלה עידן טלקר, בעל החברה "עידן נדל"ן". "קיבלתי את הבסיס שהייתי צריך כדי להתחיל לעבוד בתחום ולהעניק ערך מוסף ללקוחות שלי".

והנה מה שכתבה מוריה, בעלת חברת "כיוון משכנתאות ופיננסים" אחרי שלמדה בקורס ייעוץ משכנתאות, למרצה הקורס, מוטי שמואלביץ': "כאחת שמעורה בעולם המשכנתאות ומכירה היטב את התחום תהיתי האם הקורס יוכל לחדש לי משהו ואכן, המציאות עלתה על כל דמיון! העברת את הקורס בצורה מקצועית, מעשירה ועניינית. המקצועיות בה העברת את הקורס, התכנון, האסטרטגיות והלמידה המשמעותית פתחו לי צוהר למקצוע מרתק. 

כל שיעור איתך היה חד-פעמי, משולב בהומור, בצורה בהירה וברורה. עוד בקורס קבלתי לידיי שני לקוחות והגשתי להם משכנתא בתנאים מעולים ורווחיים, כמו שלימדת אותנו. ובנימה אישית, כמורה למתמטיקה עברתי השתלמויות ולימודים רבים, מעולם לא נהניתי כך בלימודים כמו שנהניתי אצלך".

אין ספק, מכללת "פסגות" היא המקום הנכון לרכוש בו מקצוע לחיים. נכון, זה לא בא בקלות ועליכם להשקיע מזמנכם, לתמרן בין משימות היום יום ולהיות בעלי משמעת עצמית מאד גבוהה כדי להצליח. זה לא קל, אך בהחלט אפשרי, והבוגרים שלנו יעידו על כך.