למרות הסגר: אזורים מכרה 262 דירות
חברת אזורים דיווחה אתמול לבורסה כי למרות הסגר בספטמבר, הצליחה החברה למכור ברבעון השלישי (יולי־ספטמבר) 262 יחידות דיור בשווי של חצי מיליארד שקל. מדובר בגידול של 25% לעומת הרבעון השני ושל 71% לעומת הרבעון הראשון. ברבעון השלישי של 2019 מכרה החברה 268 דירות בהיקף של 545 מיליון שקל.

נתוני אזורים מפתיעים בהתחשב בדיווחים על האטה בשוק הדיור. עם זאת, נראה כי הם אינם משקפים במלואם את תוצאות הסגר, וכדי לדעת את השפעתו יש להמתין לרבעון הרביעי. סמנכ"ל השיווק של החברה גיל גורביץ' אמר: "לאחר שב־2019 אזורים מכרה יותר יחידות דיור בהשוואה לחברות ציבוריות אחרות בארץ, אנו מצליחים לשמר מגמה זו גם בשנת 2020".


זינוק חד בפניות לסיוע החזרי מס
נתוני חברת הייעוץ פינאפ לחודשים מרץ עד ספטמבר השנה מלמדים על זינוק של 150% בבקשות להחזרי מס בהשוואה לתקופה המקבילה ב־2019. באותם חודשים הוחזרו לשכירים 36 מיליון שקל. בגל השני של הקורונה הוצאו לחל"ת או לאבטלה בפעם השנייה מעל 70% מהעובדים.

מנכ"ל החברה אסף כהן אמר: "השינוי המטלטל הזה הביא אנשים לחפש מקורות הכנסה נוספים. בעקבות כך עלתה משמעותית המודעות בקרב השכירים בישראל למקור הכנסה אפשרי באמצעות מימוש הזכאות שלהם להחזרי מס עבור שנים קודמות".


פרס השיווק לארגון הנוער הגאה איגי
איגוד השיווק הישראלי בחר להעניק לארגון הנוער הגאה איגי את פרס ההשקה המנצחת לרבעון השני של 2020, בזכות המהלך השיווקי לשיתוף פעולה עם mako. עוד זכו בפרס: שיתוף הפעולה השיווקי שבין רשת הפארם Be ו־Wolt, תנובה אלטרנטיב ועוף טוב.

מאיגוד השיווק נמסר: "ארבעת המהלכים הנבחרים מוכיחים כיצד השקה מוצלחת מייצרת ערך כלכלי ושיווקי לחברה. מהלך מנצח מיוחד ומרגש הוא של איגי, שהושק בשיתוף אתר mako ושודר בפלטפורמות השונות".


עידית הסעדה: רשת המבורגרים בעבודה
חברת ההסעדה עידית מקבוצת מלונות דן פותחת שני סניפים נוספים של רשת ההמבורגרים החדשה למקומות עבודה. מדובר ברשת אדיסון המבורגר קצבים. זהו קונספט חדש של המבורגרים בטעמים ייחודיים.

לפי תוכנית העבודה, החברה תפתח ב־21־2020 שישה סניפים של הרשת. עלות פתיחת כל סניף היא כחצי מיליון שקל. מנכ"ל החברה רן כצמן אמר: "בתקופה שבה אנחנו מתמודדים עם הריחוק החברתי, שיטת ההסעדה החדשה היא פתרון קולינרי מתאים".
יהודה שרוני