חברת אבטחת הסייבר לכלי רכב Argus מעבירה בימי משבר הקורונה תרומה של כ־2.5 מיליון שקל לטובת מטרות חברתיות ועמותות ישראליות. 
התהליך מתבצע בשיתוף עם הארגון "תמורה", שלו נתרמו אופציות למניות החברה, כשנתיים לפני רכישתה בשנת 2017 על ידי חברת Continental בסכום משוער של כ־450 מיליון דולר, כשארגוס נותרה מתפקדת כחברה עצמאית לאחר הרכישה. בעקבות הרכישה, שוויין של האופציות, כ־2.5 מיליון שקל, נתרמו לאחרונה למספר עמותות.

בראש התורמים עומדים יו"ר ארגוס זהר זיסאפל, מנכ"ל החברה ומייסדה עופר בן נון, וכן שני המייסדים הנוספים אורון לביא וירון גלולה, שתרמו כ־640 אלף שקל, יחד עם חברים נוספים במועצת המנהלים של החברה. בין העמותות שייהנו מהתרומות: עמותת הידידים של בית החולים איכילוב, כנפיים של קרמבו, לאורו נלך, העמותה לילדים בסיכון, לב אחד, יחדיו ועוד. 

"ארגוס נולדה מתוך רצון להפוך את העולם למקום טוב ובטוח יותר", מספר בן נון. "החזון הזה משתלב נהדר עם תרומה כלכלית וטכנולוגית לקהילה, ואנחנו שמחים שניתנו לנו הזכות והאפשרות להפוך את העולם למקום טוב יותר גם בדרך הזו".

עדי אלטשולר, יזמת חברתית ומנכ"לית "אינקלו - בתי הספר המכילים", שנהנו מתרומה מהחברה, אומרת כי "התרומה של חברת Argus לעמותה שלנו, כמו גם לעמותות הנוספות, הייתה נחוצה מתמיד. זה מרגש ומעורר השראה שחברה שעשתה אקזיט בחרה לתרום 2.5 מיליון שקל מהרווחים שלה לעמותות שונות, כדי לעזור לחברה הישראלית בעת המשבר. אני מלאת הערכה והודיה למייסדים של ארגוס על ההחלטה הזאת והבחירה בנו".