במלוא שנה לשיגור חללית בראשית לירח, הכריזו מכללת לוינסקי ועמותת SpaceIL על שיתוף פעולה לקידום תוכניות חינוכיות המשלבות חלל ויזמות. במסגרת שיתוף הפעולה יקודמו תוכניות בתחומים אלו במגוון התוכניות שהמכללה מציעה. 

המכללה תחגוג את שיתוף הפעולה בתחילת סמסטר ב' עם הבאת מודל חללית "בראשית" למכללת לוינסקי. האירוע ילווה  בהפנינג שיכלול הרצאה של כפיר דמרי, ממייסדי עמותת SpaceIL , תחרות תחפושות חלל ודוכנים בהם תחנת איפור חלל. 

ב06.05.2020 ייערך יום השיא של שיתוף פעולה במסדרת "יום הירח", בו הסטודנטים יקיימו מערכי שיעור שיבנו במיוחד במסגרת תוכנית זו בבתי הספר בהם הם מתנסים בהכשרתם המעשית כחלק מלימודיהם. 

ד"ר יעל קמחי, רקטור מכללת לוינסקי לחינוך: "המסר של עמותת SpaceIL, בו כל אחד יכול לחלום, להעיז ולהצליח, הוא מסר חשוב ורלוונטי ביותר למערכת החינוך בכלל, ובהכשרת מורים בפרט. אנו מברכים על שיתוף הפעולה הייחודי שאנו מקיימים עם עמותת SpaceIL , ויחד איתם, רוצים להראות שעם תעוזה בחינוך, בהחלט אפשר להמריא לירח".  

כפיר דמרי, ממייסדי עמותת SpaceIL: "במהלך שמונה השנים שבהם פועלת העמותה נחשפו למעלה ממיליון תלמידים לתחומי החלל והיזמות. שיתוף הפעולה עם מכללת לוינסקי לחינוך נוצר במטרה להרחיב את פעילותנו בתחום הכשרות המורים, ויחד עם אנשי הצוות החינוכי להעמיק  את השפעה ואת ״אפקט בראשית״ לדורות הבאים״.