צים וקונפידס מקימות חברת ייעוץ לאבטחת סייבר. החברה החדשה, ZKCyberStar, תספק פתרונות מותאמים בתחומי אבטחת סייבר, מתודולוגיה והדרכה לתעשיית הספנות, הנמלים והענפים הקשורים, במטרה להגביר את המוכנות ולהבטיח המשכיות עסקית במקרה של מתקפת סייבר. ZKCyberStar תספק חבילת שירותים רחבה שתתמוך באבטחת סייבר ובמוכנות תפעולית של חברות, כולל רגולציה, אסטרטגיה ותכנון, מודעות סייבר והכשרה מנהלתית, יכולות תגובה לאירועים, ניהול סיכונים לשרשרת האספקה, מודיעין איומים שוטף, התראות ותקצירים רגולטוריים ועוד.

לצוות ZKCyberStar רקורד מוכח של הצלחה וניסיון של שנים בתחום אבטחת הסייבר. הפיתרון של החברה משתמש במתודולוגיה ייחודית, שתוכננה ופותחה במיוחד כדי להשיג מוכנות מקסימלית להגנה מפני מתקפות סייבר בתעשייה הימית על כל שלוחותיה. את החברה יובילו רונן מרוז כמנכ"ל, רם לוי ואלי זילברמן-כספי. מרוז, המשמש כיום כמנהל החטיבה לתובלה משולבת הגלובלית בצים, הוא בעל ידע נרחב בתחום הספנותי והלוגיסטי. לוי נחשב למומחה אבטחת סייבר בינלאומי, דובר ויועץ לארגונים גלובליים בנושא אבטחת סייבר, ומזכיר לשעבר של ראש צוות המשימה של יוזמת הסייבר הלאומית בישראל. זילברמן-כספי הוא מייסד וסמנכ"ל Konfidas ומומחה לנושאי מוכנות להמשכיות עסקית בעקבות התקפות סייבר וניהול תגובה לאירועי סייבר.

נשיא ומנכ"ל צים, אלי גליקמן: "אנו מאחדים כוחות ומציעים את השירותים המתקדמים והטובים בסוגם להתמודדות עם איומי סייבר ולהפחתת הסיכונים והמחיר היקר שגובות מתקפות סייבר. ZKCyberStar תסייע לתעשייה כולה להתמודד עם האיומים".

מייסד ומנכ"ל קונפידס, רם לוי: "תעשיית הספנות והלוגיסטיקה חוו עלייה חסרת תקדים בהתקפות סייבר בשנים האחרונות. זוהי קריאת השכמה קריטית לסחר הגלובלי ולכלכלה העולמית. השותפות הייחודית שלנו עם צים, המובילה העולמית בתחום ההובלה הימית במכולות, תאפשר ל-ZKCyberStar לספק פתרונות אבטחת סייבר חזקים, מוכווני לקוח, בשילוב מומחיות ויישום גלובלי".