צחי הלוי על ההריון של לוסי ועל התרנגול ב"זמר במסכה"

השחקן צחי הלוי התייצב אתמול (שלישי) על סט הצילומים לקמפיין החורף של "גולף" לצידה של יעל גולדמן שחזרה מחופשה משפחתית ביוון. הלוי שצפוי בקרוב להפוך לאבא בפעם השנייה, בעקבות הריונה הראשון של אשתו לוסי אהריש, קיבל טיפים על ההורות שבדרך מהקולגה שלו לצילומים יעל גולדמן, שהיא כזכור אמא לשלושה. בנו הראשון של לוי כבר צפוי לקבל בקרוב צו ראשון והבטיח כי יעשה בייביסיטר לתינוק שבדרך.

על הסט סיפר הלוי ל-TMI על ההריון המתפתח ואמר: "בעיקר מרגש ושמח, אנחנו חווים את זה בכיף. לוסי מדהימה, ללוסי יש חשקים תמיד, שום דבר לא השתנה, היה לה לפני ותוך כדי ובטח יישארו חשקים גם אחרי. אני נהנה, היא תמיד מבשלת וטוב, אבל עכשיו יש יותר רגעים שהיא מבשלת ואני בכלל עף על כל החשקים שלה לבישולים למתוקים ובצקים".

צחי הלוי (צילום: דודי חסון)
צחי הלוי (צילום: דודי חסון)

כשנשאל על ההכנות להורות השיב: "כמו אותם הכנות שיש להורות משהו שאתה לא יכול להתכונן אליו, נלמד ביחד ונגלה ביחד איך להתנהל". עוד נשאל האם הוא הדמות של התרנגול בריאליטי "הזמר במסכה" כפי שהרבה מנחשים, והשיב: "הייתי מאד שמח להיות התרנגול בזמר במסכה, אבל אם הייתי עושה את זה, הייתי בוחר בחיה אחרת - גורילה, ואני די מבקש מהתוכנית שיזמינו אותי לעונה הבאה אני אשמח להשתתף בה".

צחי הלוי (צילום: דודי חסון)
צחי הלוי (צילום: דודי חסון)

על קריירת המוזיקה סיפר: "מוזיקה תמיד קיימת, אני תמיד כותב שירים חדשים. יש משהו שעכשיו עשיתי בהתנדבות ליום ההוקרה לנכי צה"ל". על הסגר עם לוסי אמר: "אנחנו מעבירים את הזמן בכיף, עם לוסי תמיד כיף. כיף לנו בבית מעבר לדאגות שכולנו חווים כאזרחי מדינת ישראל. ואני מקווה מאד שבקרוב יהיה מי שינהל את הכל כמו שצריך".

צחי הלוי, יעל גולדמן (צילום: יח''צ)
צחי הלוי, יעל גולדמן (צילום: יח''צ)