אלונה סער, השחקנית בהתהוות ובתו של חבר הכנסת גדעון סער עוררה סערה גדולה ברשת לפני כשנה כשפורסם לראשונה כאן ב-TMI כי היא פצחה בזוגיות עם השחקן הערבי- ישראלי כוכב "פאודה", אמיר חורי. באוגוסט האחרון, אחרי שנה של זוגיות יציבה ומתוקשרת הכוללת מגורים משותפים, השניים פירקו את החבילה ונפרדו. למרות שעברו חודשיים מהפרידה,  בתו של הח"כ עדיין זוכה לתגובות נאצה קשות על הזוגיות שהייתה לה עם חורי רק שהפעם לא בגלל שיצאה עם ערבי ישראלי, אלא בגללה ובעקבות הייחוס המשפחתי שלה.

אלונה סער ואמיר חורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלונה סער ואמיר חורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סער ג'וניור פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה הודעה מרושעת וזדונית שקיבלה: "טפי הפרצוף שלך צאצאית קאפו, את והאבא הזוטר שלך ש*בחיים* לא יהיה ראש ממשלה. מאז ומתמיד גדעון הסמרטוט היה גיס חמישי תולעת שמכרסמת. אתם כל כך לא רלוונטיים אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב".

"אני מקווה שה*** הערבי מספק אותך, האמת אני בכלל לא בעד התבוללות, אבל אמיר אני מניח שהוא אחלה באדם ולא מגדיר את עצמו כפלסטיני, שחקן מעולה תמסרי לו. אבל באמת שאני מנסה להבין מה הוא מצא ביצור מכוער תחת כמוך? אותך אני באמת מבין גם מכוערת תחת וגם הבת של סער, איזה יהודי ירצה בך?". תוך כדי שאותו גולש יורה מונולוג שטני הוא התעדכן במהרה בידיעות על הפרידה בין השניים והוסיף וכתב לסער: "וואו אלונה באמת מתנצל, לא ידעתי שהוא זרק אותך. רק עכשיו קראתי. פשוט עד עכשיו עניינת לי רק את התחת". 

אלונה סער (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלונה סער (צילום: צילום מסך אינסטגרם)