בראיון שער הערב (ראשון) ל"כאן חדשות התייחס מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי ציין כי היום חוסנו כ-80,000 ישראלים, ומאז תחילת המבצע חוסנו מעל 300,000 ישראלים עד כה. הוא הוסיף כי "אנחנו הולכים ופורסים עוד אתרי חיסון".

בנוסף, התייחס לדרישתה של מזכ"לית הסתדרות המורים מוקדם יותר היום לחסן את צוותי ההוראה ואמר: "אנחנו מחשבים על כל קבוצה 2 מנות. אנחנו מנהלים מגעים על מנת להגדיל את הרכבת האווירית של יבוא החיסונים לארץ אבל כל עוד הדבר הזה לא הוחלט אנחנו חייבים לנהוג בזהירות ולחסן את האוכלוסיות לסיכון. אף אחד לא מקריב את המורים".

כזכור, הסתדרות המורים הכריזה על סכסוך עבודה - בדרישה לחסן מיידית את כלל עובדי ההוראה. מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד טענה: "אם לא יהיו חיסונים לא יהיו לימודים - לא נסכים להפקרת בריאותם של עובדי ההוראה". המשמעות היא שאם בתום ימי הצינון של סכסוך העבודה המסתיימים ב-12.01.2021 לא יהיה פתרון לבעיה - תוכל הסתדרות המורים להשבית את הלימודים לרבות את מערך הלמידה מרחוק.

גם אדלשטיין התייחס להרחבת מבצע החיסונים כאשר אמר בתשובה לפנייתו של יו״ר המועצות האזוריות שי חג׳ג׳ כי בקרוב יפעלו ניידות חיסונים לקורונה ביישובי הפריפריה. ״ישראל המדינה הראשונה בעולם שמבצעת אירוז מחדש ומאפשרת לחסן בנקודות קצה במקסימום נגישות לציבור. עובדי סלא עובדים בתוך מקררים בטמפרטורות של 2 מעלות! ככה נגיע לכל נקודה בארץ בלי לאבד חיסונים יקרים. ככה אנחנו הופכים את ישראל למדינה המובילה בעולם במתן חיסונים!״. 

בשיחה עם ראשי רשויות הוסיף השר אדלשטיין כי לצד ניידות החיסונים גם ייפתחו עוד 150 מתחמי חיסונים, מתוך הכרה בחשיבות מתן חיסונים לאוכלוסיות בסיכון, שאינן יכולות להגיע למתחמי החיסונים המרכזיים.