עוד הישג לכוכבת הישראלית: מפיקי טקס האוסקר ה-92, לנטי האוול-טיילור וסטפני אליאן הודיעו הלילה (רביעי) על רשימת המנחים הנוספת של האירוע היוקרתי שיתקיים ב-10 בפברואר, וביניהם שם אחד שממחמם את הלב לנו במיוחד - גל גדות.

לפני כשבוע פרסמו המפיקים כי אוליביה קולמן, מהרשלה עלי, רג'ינה קינג ורמי מאלק יגישו פרסים בטקס, וכעת מתברר מי יצטרף אליהם. לצד גדות ינחו את הטקס כוכבים הוליוודיים נוספים: קריסטן וויג, וויל פארל, ג'וליה לואי-דרייפוס, זאזי ביטס, טימותי שאלאמה, לין-מנואל מירנדה, מארק רופאלו ועוד.

למרות שהשחקנים שיגישו את הפרסים לא מועמדים לאף פרס, הסרטים בהם שיחקו השנה, "ג'וקר", "נשים קטנות" ו"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר", דווקא גרפו לא מעט מועמדויות בקטגוריות השונות.

גל גדות בטקס האוסקר/ צלם : AFP
גל גדות בטקס האוסקר/ צלם : AFP

"אנו שמחים לקבל את פני האמנים המוכשרים האלה שיעזרו לחגוג את סרטי השנה", אמרו האוול-טיילור ואלאין. "כל אחד מביא אנרגיה ייחודית משלו ופונה לקהל הגלובלי שלנו".

כזכור, זו לא ההופעה הראשונה של השחקנית הישראלית באירוע היוקרתי. בטקס האוסקר של שנת 2018, גדות, שהקהל הישראלי התאכזב מכך שהסרט בכיכובה "וונד וומן" לא זכה למועמדות לפרס הסרט הטוב ביותר, הפציעה על הבמה והעניקה פסלון בקטגוריית השיער והאיפור.