מיכל הקטנה כיכבה לפני שבוע בכותרות מרעישות כשהואשמה על ידי העיתונאית הוותיקה סמדר שיר שהיא מזלזלת בחיי אדם כשסיכנה אחרים ופגשה אנשים לאחר ששהתה ביום ההולדת שלה לצד חולה קורונה מאומת במקום להיכנס לבידוד, ולבסוף גם חלתה בעצמה בקורונה. למרות הביקורת הקשה שחטפה מכל עבר ובצדק, בחרה הקטנה לשמור על שתיקה, שתיקה רועמת או הודאה באשמה. כעת משהחלימה, היא החליטה להשיב מלחמה, ולעשות ספין מבייש בתוכניתם של אופירה וברקו.

אמש התארחה כוכבת הילדים אצל ברקו ואסייג וסגרה חשבון עם העיתונאית והסופרת סמדר שיר. הקטנה ניסתה לשמור על איפוק וקלאסה כפי שנדרש במיוחד מכוכבי ילדים שאמורים לשמש דוגמה והצהירה "אני בחורה של דרך ארץ ולא עניתי לה". אלא שהקטנה ענתה לסמדר שיר יופי יופי אמש כשכינתה אותה שקרנית: "כל מילה שהיא כתבה זה ש.ק.ר.". "את טוענת שסמדר שיר שקרנית?". חיפשה אסייג כותרת ובצדק, ואז השיבה הקטנה: "אני עדיין מכבדת אותה אבל הבחורה מלבינה את פניי וכינתה את התאומים שלי ביבי וגנץ".

בהמשך הוסיפה עקיצה ילדותית בכדי לבייש את העיתונאית כששאלה: "למה היא ביקשה להצטלם איתי ארבע פעמים, כדי שתראה טוב בתמונה? אם היא בסיכון אז למה היא לא ראיינה אותי בשיחת זום?". הקטנה גם לא חסכה ביקורת ממדורי הבידור שהצטרפו למקהלת המבקרים, אותם גופים שהתחננה לפגוש בתחילת הקריירה שלה כדי לזכות בקריירה מתוקשרת. 

עד פה היא לא שכנעה אותי בכלל,  בעיקר כי לקטנה יש עבר מפואר של ידיעות שליליות שמציגות את הצד הפחות מחמיא שלה. אלא שאסייג לא ויתרה לאורחת שלה ושאלה את המתבקש: "אז לא שלחת ילדים חולים לגנים?". הקטנה שהבינה שאין לה מוצא עשתה ספין מבייש בכדי לעורר אמפתיה בקרב הצופים וחשפה בדמעות שהיא בהריון בחודש הרביעי ומצפה לילד שישי. זה לא הרשים בכלל, התרגיל היחצני לחשוף פרט אישי מחייה בכדי לכבוש את מדורי הבידור בניוז עסיסי ולגרום לסיפור הקודם להישכח ולהיות לא רלוונטי, מחזיר אותי לספינים שנהג לעשות בזמנו אייל גולן בפרשת הקטינות עם הקאמבק לרוסלנה רודינה והילד המתוק שהם הביאו יחד לעולם. 

חוץ מכוכבת הילדים שהביאה את הצד הלא משכנע שלה בסיפור, התייצבו גם אורחים חמים באולפן, ביניהם גם אביגדור ליברמן ומשה בוגי יעלון. בעיקר הופתעתי לשמוע את ברקו מחמיא לראש הממשלה בנימין נתניהו על החיסונים שהביא לארץ בשיחה עם יעלון: "אפס בניהול משבר הקורונה אבל בחיסונים שאפו לביבי", קבע נחרצות. תקנו אותי אם אני טועה אבל חיסונים לקורונה זה לא חלק מניהול המשבר?. אסייג לעומת זאת נותרה בעינה וחתכה בבשר החי באמירות נגד ביבי ונראה כי זה המשך ישיר לשינוי הגישה של צמד המנחים, שזכו להחרמת מצביעי הליכוד ואחוזי הרייטינג שלהם ירדו.

יעלון נכנס לאולפן עם בלון של צוללת כשחיקה את טל פרידמן שמחקה את דמותו ב"ארץ נהדרת". אסייג התפקעה מצחוק, אני אפילו לא הזזתי שריר אחד בפניי.

המנחה תהתה בקול האם מקומם של הרמטכ"לים אינו בכנסת עם פרישתו של אשכנזי, עם הקריאה לפרישתו של גנץ ועם 0.7 ליעלון שהשיב והודה: "אנחנו לא פוליטיקאים אבל אני משוכנע שהאמת תנצח". את הראיון קינח ברקו בשאלה המסכמת את הלך הרוח: "אז לא הבנתי איפה תהיה בעוד 67 ימים?".

גם ליברמן שהתארח בתוכנית אמש, ויצא לאורך הקריירה שלו באמירות אנטי-חרדיות ובקריאות קשות נגדם, קבע אמש באולפן כי "החרדים הם חלק מאתנו, ואני רוצה לקדם אותם. מי שדואג להוריד אותם לאשפתות זה מנהיגי התורה וש"ס שמנסים לבדל אותם". הוא הוסיף כי "ביבי מסתדר איתם כי מצא מין את מינו".

"ביבי רמאי?" שאלה-קבעה אסייג וליברמן השיב: "את יודעת יותר טוב מכולנו, כמה אפשר להאמין לנתניהו. המטרה שלי זה לא להחליף את נתניהו אלא את השלטון כולו. כל עוד ליצמן, דרעי וגפני שולטים על הכסף שלנו - להחליף רק את ביבי במישהו זה לא מספיק. אני רוצה ממשלה ציונית וליברלית". 

לבסוף ענה ליברמן  על שאלון קצר שחושף את המפה שלו ואת החיבורים הצפויים מצדו:
על גדעון סער אמר: "בהצלחה"
אריה דרעי: "היה היה"
יאיר לפיד: "בהצלחה"
נפתלי בנט: "מאחל בהצלחה"
רון חולדאי: "עשה הרבה דברים טובים לתל אביב"
ביבי נתניהו: "שחרר אותנו"
ליברמן: "מילה זה מילה"
שרה נתניהו: "תודה"