כפי שאולי שמתם לב, אני טיפוס של יין. מחוץ לגבולות השיטוט בכרמים, אני מוצאת את עצמי מתנסה לפעמים בג'ין או אוזו, ועל המשקאות הכבדים היותר אני מוותרת, אפילו על בירה. בגלל הגלוטן, הכרס והטעם. ביום שישי בבוקר יצאתי בשעה מוקדמת יחסית, עדיין בפיג'מה, כדי לפנק את עצמי בשני בקבוקי יין יקרים, על חשבון כספי המענק של הביטוח הלאומי. ולמרות שהחוב שלי לאותו מוסד כפול ומכופל, החלטתי שאני לא נותנת למתנת הקיץ הזו להיבלע בחשבון הבנק שלי.

הנדריקס על הבוקר  (צילום: טליה לוין)
הנדריקס על הבוקר (צילום: טליה לוין)

הנדריקס על הבוקר 
כשנכנסתי לחנות של גדי קפצה עליי בחורה ערנית הפליא. "בא לך לטעום ג'ין?" היא שאלה, ולמרות שהייתי לפני הקפה, הרגשתי שזה יהיה עוול לסרב. התברר כי הנדריקס מקדמים שתי מהדורות מיוחדות, ביקשתי לטעום את שתיהן, אבל בסוף לא קניתי ג'ין, אלא נצמדתי לתכנית המקורית ולקנות יין. ולפוליצ'לה. אני בדרך כלל מאד נאמנה ליקבים ישראלים, אבל איטליה היא לא ברשימת המדינות הירוקות, והו כמה שהתגעגעתי לאיטלקי הזה. עם שקית כבדה, פיג'מה ורודה, מסכה תואמת וכוס ג'ין מצאתי את עצמי צועדת ברחוב אבן גבירול ב-9:30 בבוקר. הכנה לא רעה בכלל לסוף השבוע.
וודקה קרמלין  (צילום: יח''צ)
וודקה קרמלין (צילום: יח''צ)
אתגר הוודקה 
באותו ערב היו אצלי חברות שהחליטו שמתחשק להן לגוון. בדרך כלל אנחנו נתקעות מול סרט עם בקבוקי יין וסושי או פיצה אבל מישהי תהתה אם כדאי לנו לאתגר את עצמנו עם קצת וודקה. בדיוק נזכרתי שכבר כמה זמן מחכה לי על השיש בקבוק חדש של וודקה קרמלין שקבלתי בחודש שעבר ליום ההולדת. אני לא שתיינית של וודקה , מלבד איזה שוט או שניים בחורף כשאני מרגישה שאני מתחילה להיות חולה. טוב, יכול להיות שמדי פעם תוכלו לתפוס אותי מנשנשת איזה צ'ייסר. 

יש משהו חגיגי במארז החדש של הקרמלין, אז החלטנו להשתעשע עם קוקטייל אבטיח. אחת החברות החליטה שהיא שותה את זה עם ראשן, ואני התחלתי בצ'ייסר וגיליתי שיש לוודקה הזאת טעם מעודן להפליא וללא סיומת הלוואי שמאפיינת לא מעט מותגי וודקה. אחרי שהקרמלין עברה את המבחן ניגשתי להכין לבנות משהו טעים לשתות.

אבטיח שיכור, קוקטייל (צילום: יח''צ)
אבטיח שיכור, קוקטייל (צילום: יח''צ)
נקמת הנינג'ה
אני לא יודעת אם זו המצאה שלי או שראיתי את זה באיזה סרט, אבל גיליתי שאם יש לי בבית אבטיח שעומד לנפוח את נשמתו, במקום לזרוק אותו לפח עדיף לזרוק אותו לנינג'ה, עם המון קרח ולהוסיף וודקה, או אוזו למי שמעדיפה, ולעשות ממנו קוקטייל ביתי קל שתמיד יעיף את הראש לאורחים.
 
אנחנו שקענו ב"סקס והעיר הגדולה 2", הסרט בו הבנות מבקרות בדובאי ושותות קוקטיילים אסורים על פי החוק המקומי. אחרי שעף לנו קצת הראש, שקענו בפנטזיה שאולי בכל זאת כל הסיפור הנוצץ הזה יכול להיות בקרוב גם אצלנו, רק בלי החתיכים שבסרט או הכסף. אבל היי, אולי בכל זאת, ייצא משהו טוב מ-2020.