רבים הסיפורים של סלבריטאים שדרכם אל ההצלחה היתה רצופה מכשולים, אולם קיימים גם סיפורים של אנשים שהמזל האיר להם פנים. אחד מהם הוא גיא זוארץ, טאלנט כשרוני וחרוץ שערוץ 13 מחזר אחריו במרץ והפקיד בידיו יותר מתפקיד אחד, בעוד טאלנטים אחרים בשוק משוועים לעבוד בתחום האטרקטיבי (לפחות למראית עין) של הטלוויזיה. פניו מופיעות בשלטי חוצות ובפרסומות וככל שנוקפות השנים, הוא ממשיך לעשות חיל ולא נח לרגע. אם תעיינו בערך "גיא זוארץ" בויקיפדיה תגלו עשייה רבה וארוכת שנים בתחום הבידור והתרבות, כשחקן או כמנחה, ולא תמצאו אפילו סיפור אחד לקינוח, של כשלון, אכזבה או משבר שהשפיעו על חייו והטביעו בו את חותמם, כפי שתמצאו בסיפורי חיים של לא מעט אמנים אחרים.

גיא זוארץ שר ליעל בר זוהר (צילום: אור גפן)

גם בחייו האישיים הוא בר מזל ונשוי ליעל בר זוהר, מי שהיתה פעם החלום הרטוב של גברברי הארץ, ועדיין נראית במיטבה בגיל 40. לזוג שלושה ילדים ונראה שהאהבה ביניהם פורחת ומשגשגת גם אחרי 15 שנות נישואים, תופעה די נדירה בברנז'ה שבה רוב הזוגות כבר הספיקו להתגרש, ולהתחיל פרק ב' או ג'.

לפניכם סיפור אהבה מהאגדות. הוא והיא, מאוהבים, יפים, מוכשרים ומצליחים, והורים משקיענים ומסורים. באחד הראיונות שזוארץ העניק, הוא סיפר שילדיו לא מורשים לצפות בטלוויזיה מלבד פעם בשבוע, שזה די מוזר, לאור העובדה שהוא ויעל הם אנשי טלוויזיה מובהקים. הם כנראה גם אוהבים את הדמות של עצמם הנשקפת מהמסך הקטן, כי יעל לקחה את הפעילות הטלוויזיונית צעד קדימה או אחורה (תחליטו בעצמכם) ופתחה ערוץ יוטיוב משלה שבו היא שואפת לראיין אנשים בדרכה ועל פי סגנונה האישי, בלי הוראות מצוות הפקה או במאי. ואת מי כדאי לראיין על מנת לקדם את הערוץ ולמשוך אוהדים? את בן הזוג המוצלח בכבודו ובעצמו. זו בחירה מושכלת, כי דמות כמו זוארץ, בהחלט מסקרנת. אלא שבמרה של השניים, הסקרנות הזאת לא יכולה לבוא על סיפוקה, כל עוד מנסה הזוג הנוצץ והדביק ביותר בביצה לשדר יחסים מושלמים, זה מרגיש לא טבעי. אפילו בטלנובלה טורקית מתגלים בקיעים בסיפורי אהבה הכי סוחפים. מי היה מאמין למשל שפארוק מ"הכלה מאיסטנבול" יבגוד בסורייה (כן, גם אני צפיתי) בתקופה שנעלמה למספר חודשים ונסעה לפראג?

בסרטון היוטיוב החדש בכיכובו של זוארץ מספרת יעל לבעלה שהצופים רוצים לדעת את גובהו. את מי לעזאזל מעניין הגובה של מנחה הישרדות והאח הגדול? אנשים מתחברים לרגש וכאב, ולנפתולי החיים שלפעמים מביאים אותנו למקומות אפלים. נראה אותך יעל, מעזה לשאול אותו האם אי פעם הוא בגד בך כאשר הוא נוסע לחודש בצילומי הישרדות. או מי נמצא אצלו במקום הראשון, המשפחה או העבודה, כי נראה שהאיש וורקהוליק מושבע. או, במקום לספר שאתם רבים בלילה מי יקום לילד, ספרו על ריב אמיתי סוער ומלא תשוקה שכמעט רציתם להפריד כוחות בגללו.

באותו סרטון, יש רגע קצרצר אחד שבו יעל בכל זאת מתגלה כמישהי שלא רק יודעת להעניק חיוכים ענקיים וושופעים, אלא גם יודעת להתקיל את המרואיין. כשגיא אומר שהוא היה רוצה יום אחד לצאת איתה והילדים לטיול ארוך והרפתקני בחיק הטבע, היא עוקצת אותו ואומרת (בערך כך): על מה אתה מדבר? אתה הרי לא מרשה להם להיכנס עם חול הביתה? אני מזהה כאן זוארץ שמנסה להתנחמד ולהציג אידיליה משפחתית מושלמת. משום מה עליי זה לא עובד. זוכרים את השיר הנפלא של ג'ורג' ברסאנס "אין אהבות שמחות" שתורגם לעברית בבצוע יוסי בנאי?

אבל מי אני שאקבע או אשפוט. מי בכלל יכול לדעת מה קורה בחדרי המיטות של אחרים? אחרי הכול, יעל וגיא שרדו 15 שנות נישואין, אני כשלתי אחרי עשור, לפי איך שזה נראה מכול הפלירטוטים עם המצלמה והפרגון ההדדי, הם ימשיכו ביחד עוד שנים רבות ומאושרות, וייתכן שברסאנס טעה ודווקא יש אהבות שמחות. ישנה רק בעיה אחת: הן מעלות פיהוק גדול.