משהו פשוט וטוב
קולקציית הקיץ של So Simple היא בשורה רעננה לנשות הפלאס סייז. הקולקציה הנוכחית היא קולקציית הביכורים של המעצבת דפנה לוינסון למותג, אשר מוכיחה שניסיון של שנים אי אפשר לקנות בכסף. הגזרות המדויקות שעוטפות את הגוף לא משאירות ספק - מדובר במעצבת שמבינה את הקהל שלה. בקולקציה מגוונת של אופנה יומיומית מוקפדת, עם בדים נושמים ומלטפים ותפירה בלתי מתפשרת, כיאה למעצבת ובניגוד למה שאנחנו מכירים ברשתות. בימי רביעי, חמישי ושישי הקרובים, 27-25 בפברואר, יוצאים במותג בפרויקט ״מרתון אופנה״, כמחווה למרתון תל אביב, בהפקת הסטייליסטית גאלה רחמילביץ'. לצד מכירת חיסול גדולה (הכוללת פריטים מעונות קודמות במגוון מחירים מוזלים: 50% הנחה, 99 שקלים לפריט, שני פריטים ב-100 ו-20% הנחה על הקולקציה החדשה), יתקיימו חידונים ותחרויות ספורטיביות נושאות פרסים, כגון בגדים מתנה ותצוגת אופנה שתחתום את האירוע שבה 15 לקוחות יצעדו על המסלול לצד ריי שגב. ״מרתון האופנה״ יתקיים בסטודיו life style של המותג, ברחוב אלפסי 1, תל אביב. 
 
אהבנו: הקולקציה הקלאסית עם הטוויסטים הטרנדיים גרמה לי להתאהב במספר פריטים, אפילו שאני לא במידות שאליהן מכוון המותג (48-40). הפיס החזק ביותר של הקולקציה הוא שמלת מעוינים, שאם לשפוט לפי התצלום נראית פשוטה, אך כשמודדים אותה מגלים גזרה מושלמת ובד נעים וכיפי. אין ספק שזו תהיה השמלה שאלבש הקיץ נון סטופ. 
 

פחות אהבנו: טוניקה מפוספסת בשחור-לבן שנראה שהיה אפשר לוותר עליה בקולקציה, כי היא פשוט עשתה לנו כאב ראש. לפעמים יש הרגשה שחייבים להתייחס לכל הטרנדים העכשוויים, אבל יש כאלה שעדיף לוותר עליהם. למרות זאת, הגזרה שלה נהדרת, והייתי שמחה לראות אותה בהדפסים אחרים. 
״מרתון האופנה״: רביעי 25.2, בשעות 20:00-14:00; חמישי 26.2, בשעות 20:00-10:00; ושישי 27.2 בשעות 16:00-9:00. 
 
טווח מחירים: 599-149 שקלים 
 
להשיג בבוטיקי So Simple ברחבי הארץ.


 בשורה רעננה לנשות הפלאס סייז. So Simple. צילום: יח"צ
 
רואים רחוק
השבוע מתחיל הפנינג המוני לקראת מרתון תל אביב. ובעוד הרצים מחממים את השרירים, אנחנו דווקא מחממים את הארנק, במיוחד אחרי שראינו את משקפי השמש של אדידס, המשלבים בין אופנה לספורטיביות. בייחוד דגם הריצה duramo s, במראה נקי ובגוון ורדרד. הדגם מגיע גם בגוונים של סגול, שחור ולבן. המשקפיים הם קלי משקל וטכנולוגיה נסתרת משאירה אותם יציבים ומונעת מהם להחליק בזמן הריצה.
מחיר: 349 שקלים

משלבים בין אופנה לספורטיביות. אדידס. צילום: יח"צ

זו חליפתי
את השבוע פתחתי בתצוגת האופנה של רשת גולברי, מותג ותיק אשר פונה לקהל של נשים בנות 35 ומעלה. בתצוגת האופנה, שנערכה ב״טראסק״ בנמל תל אביב, הוצגה קולקציית הקיץ, אשר עוצבה בהשראת מגמות האופנה של שנות ה־70. אין ספק שהתצוגה הייתה מושקעת, אך מספיק מבט קצר על הבגדים שהוצגו כדי לתהות מי קהל היעד. אין שום קשר בין הדוגמניות הדקיקות והבגדים הקצרצרים שראינו על המסלול לנשים שנכנסות לחנויות ורוכשות בפועל - נשים, שבדרך כלל כבר לא נדחסות למידות 36-34. ברור לכולם הרצון להיחשב צעירות ומגניבות, אך לא ברור איך רוב הפריטים שראינו בתצוגה ייראו על אישה במידה 42 פלוס. אשר לעיצובים, הצבעים השולטים בגולברי היו אדום, לבן, שחור, טורקיז והדפסים פרחוניים ומופשטים. הטרנדים במרכז הקולקציה היו המראה האנדרוגיני בדגש על חליפות גבריות, מראה ההיפי עם שלל פרחים ומראה ערב שברובו התמקד בשמלות שחורות.
 
אהבנו: את החליפות. אם יש משהו שאני אוהבת על נשים, זה חליפות. העונה השקיעו בחליפות מבד נשפך, שנראות ממש טוב על הגוף. גם האוברולים שבקולקציה נראים טוב, אך לא בטוח שיתאימו עם קימורים.
 
פחות אהבנו: לא מעט פריטים מההקולקציה נראים ממוחזרים, ואין הרבה חדשנות של בדים או גזרות. בכלל, הייתי שמחה לראות שינוי בתחום דפסים של גולברי, נראה לי מיצינו את ההדפסים המוכרים והמיושנים שנראים זולים. מכיוון שאנו מדברים על קולקציית קיץ, לא היה מזיק להרחיב אותה עם מעט חצאיות ומכנסים קצרים.
 
טווח מחירים: מ-59.90 שקלים 
 
להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ


 לא ברור כיצד ייראו הבגדים על קהל היעד. גולברי. צילום: יניב אדרי
 
מפריז באהבה
בוטיק חדש שנפתח ברחוב בזל בתל אביב מביא את הבשורה הצרפתית גם לנשים במידות 52-42. Neomi PLUS, הבוטיק השני של נעמי יונה, שהקימה את בוטיק Neomi לפני ארבע שנים ופתחה החודש את האחות הגדולה, ובו אופנה המיובאת מפריז. את הבוטיק החדש, הממוקם ממש מול הבוטיק המיתולוגי, פתחה בעקבות לחץ מצד הלקוחות שדרשו את השיק הפריזאי גם במידות גדולות יותר. הקולקציה מתחדשת מדי חודש וכוללת ג'ינסים בגזרות שונות, חולצות, טוניקות, מכנסיים, טייצים ושמלות. מה החידוש? להבדיל מהקולקציות המשעממות שאנו נוטים לראות בדרך כלל בטווח המידות האלו, נדמה שהבחירה הקפדנית של הפריטים יוצרת קולקציה צבעונית, שמחה וייחודית, מבדים איכותיים ותפירה מוקפדת. מדובר באופנה טרנדית ואיכותית המתאימה לכל שעות היום, מהבוקר ועד הדרינק האחרון של הערב, ונותנת מענה אופנתי גם לנשים שאינן יכולות לרכוש ברשתות העממיות. הפלוס הגדול יותר הוא דווקא המחירים. אפשר לתאר שבוטיק ברחוב בזל בתל אביב המייבא ביבוא אישי לתחום כה נישתי יתמחר את הפריטים במחירים גבוהים, אך לא כך - המחירים סבירים לגמרי ולא עולים על 400 שקלים. בבוטיק ניתן למצוא גם קולקציית אביזרים משלימים כגון נעליים, תכשיטים, תיקים וצעיפים. אין ספק שלנעמי יש טעם משובח וקניינות מדויקת, שזהו יתרון משמעותי בשוק האופנה המתפתח.
 
אהבנו: שמלת דקלים בגוני פודרה וכחול, שניתן ללבוש גם כטוניקה, במחיר של 150 שקלים בלבד. הודות לטרנד האוברסייז, גם נשים במידות קטנות יותר יכולות להיראות בה שיקיות, כיוון שהגזרה שלה עושה חסד עם כל גוף נשי באשר הוא. 
 
פחות אהבנו: שהמידות נגמרות מהר. נכון, יש יתרון לקולקציות קטנות שמתחלפות מדי חודש, אבל זה אף פעם לא כיף לשמוע שלא נשאר דווקא מהמידה שלך. מנגד, מנחם לדעת שהסיכוי שתפגשי עוד נשים שלובשות את אותה השמלה שלך הוא קטן. 
 
טווח מחירים: 499-149 שקלים (גם נעליים) 
 
היכן להשיג: רחוב בזל 32, תל אביב.

הקולקציה מתחדשת מדי חודש. הבטיק החדש של נעמי יונה. צילום: יח"צ