כבר בעונת הקיץ הוא הפך לפריט מאסט כמעט בכל קולקציה, וגם עכשיו טרנד הפרנזים מוכיח שהוא לא דבר חולף או עונתי. הסיבה לקיומו, לדעתי, הוא זה שהוא פשוט מרענן – וכמו כמעט כל טרנד שהחל בשנות ה-70, הוא נצחי. הוא מכניס קלילות לכל אקססוריז ובגד ומוציא אותנו מהמיינסטרים.



החורף, הוא משתלב אפילו יותר טוב עם כל הלוק. והכי מגניב, זהו טרנד ורסטילי כך שמצד אחד, הוא יכול ללכת מצוין עם מראה יומיומי של ג'ינס וטי-שירט, בו משלבים פרנזים כחלק מהאקססוריז (תיק או מגפיים). משהו שנושק למראה הקאובוי המחוספס מהמערב הפרוע, ומצד שני, הוא יכול להשתלב מעולה עם מראה לילי, כשבמרכז ההופעה הייתי הולכת על חצאית פרנזים קצרצרה או שמלת פרנזים עם שיק הוליוודי.


 

העונה ניתן למצוא שלל פריטים עם פרנזים. יש שמלות, חצאיות, תיקים, ז'קטים, עליוניות, נעליים ומגפיים. וכמו בכל טרנד אפשר ללכת איתו עד הסוף או לאמץ אותו בצמצום. אך אם בכל זאת מאמצים אותו, אפשר למצוא עשרות וריאציות וצבעים של פרנזים.

למי שלא רוצה להשתגע עם הטרנד ולבחור פריט אחד שישתלב במלתחה העמוסה שלו, הייתי ממליצה על ז'קט פרנזים שחור. הוא סולידי ויכול בקלות לשרוד אתכן את כל היום, מהמשרד ועד הדרינק של אחרי.
לוק בוק
ICE CUBE - ז'קט – 269 שקל, מכנסונים - 149 שקל
מעיל, אגואיסטה, 299.90 שקל
פקשוטים
שמלה, TWO FOR TEA לבוטיק ירין, 389 שקל
שמלה, מייקל קורס לפקטורי 54, 1,990 שקל






 
שרשרת, Sister M, 500 שקל
תיק, TOP TEN, 99.90 שקל
קימונו, ברשקה, 349 שקל
ז'קט, ג'ראר דארל, 3,080 שקל
ג'ינס, CLAUDIE  PIERLOT לנומרו 13, 1,250 שקל
קרדיגן, love&libby, 500 שקל
נעליים, רוקגלאם, 299 שקל
חולצה, REPLAY, 249.90 שקל
נעליים, שומייקר ברזילי, 790 שקל
תיק, רוברטו קוואלי בל'איטליה, 690 שקל