דיזנגוף סנטר רחוק לכם?



אם יצא לכם להסתובב בדיזנגוף סנטר בשנים האחרונות, בטוח שמתם לב לדוכן התכשיטים העמוס של המותג asaf & tomer, שהוקם על ידי צמד מעצבים צעירים ומבטיחים - אסף אגבבה ותומר בן יוסף. השניים מעצבים יחד כבר שנים, כשהרעיון הוא להציע תכשיטים ואקססוריז בסגנון רטרו. התכשיטים מצופים גולדפילד וזהב 24 קראט, ומשולבים בהם לעתים אלמנטים כמו אבנים ורצועות עור.



בין המוצרים שהצמד מעצב אפשר למצוא שרשראות, עגילים, צמידים, טבעות ואביזרים לשיער. חלק רחב מהקולקציה המוצגת מותאם במיוחד לכלות, ובו שילוב של בדי תחרה ופנינים. לאחרונה הושקה קולקציה של תיקי קלאץ' בצבעים מגניבים ובטקסטורות שונות. החידוש האחרון של הצמד הוא הכניסה לעולם הווירטואלי; השניים הקימו אתר המציג את קולקציית התכשיטים, האקססוריז ומוצרי השיער שלהם.



המטרה היא להציע לקהל המותג אפשרות לקנות ברשת, בלי להגיע לסניף בסנטר. כמו כן מוצעים באתר מבצעים מיוחדים מתחלפים. חוץ מהאתר, השניים השיקו קולקציית פרימיום המעוטרת באבני סברובסקי והיא כוללת טבעות, שרשראות, נזרים לשיער, צמידים ועגילים ייחודיים.



אהבנו: נדמה שהתכשיטים של asaf & tomer מתאימים לכל זמן ולכל מקום. הם רומנטיים אך לא קיטשיים מדי. למרות הרומנטיות, יש גם לא מעט תכשיטים כבדים יותר, בשילוב עורות, ואלה מתאימים יותר לערב. אבני הסברובסקי שהשניים הכניסו לתיק העבודות רעננו מאוד את הקולקציה.


אהבנו פחות: מי ששונא לדחות סיפוקים, המשלוח מגיע עד שבעה ימי עסקים. זהו זמן ארוך יחסית למותג שנמצא בישראל.  


טווח המחירים: 477-40 שקלים.


ניתן להשיג באתר www.asafandtomer.co.il



asos גם לחתונות



אתר האופנה הבריטי ASOS לא צריך הרבה הקדמות, בטח לא כשמדברים על הקהל הישראלי, הנחשב לאחד המסורים לו. ולמרות זאת, נדמה שלא כולם מכירים את קולקציית Occasion WearTi שלו. מדובר למעשה בקולקציית ערב המותאמת לעונת האביב-קיץ, והיא כוללת מגוון רחב מאוד של שמלות ופריטי לבוש לאירועים. משמלות נשף למסיבות סיום, עד לשמלות המתאימות לאירועי ערב רשמיים ולחתונות - יש בקולקציה הכל.



ההשראות של ASOS מגיעות משנות ה-50. הצבעים הרומנטיים, צבעי הפסטל (תכלת, לילך, מנטה ורוד רפודרה), ההדפסים הקיציים המשלבים הדפסי פרחים ובדים חופשיים. יש גם שמלות וחצאיות מבדי אורגנזה ותחרה, שילובי פאייטים, חצאיות טוטו מקסימות ואקססוריז משלימים. ומכיוון שמדובר בקולקציה המתאימה לערב, שילבו באתר גם סרטוני ״עשי זאת בעצמך״ המציעים טיפים להשלמת הלוק, כמו איך להתאפר ולעצב את השיער.



אהבנו: ענקית האופנה הבריטית ASOS היא אחת מהוותיקות בתחום, וככזאת היא הספיקה להתמקצע בכל הקשור למידות נכונות ולמשלוחים מהירים. קולקציית הערב מציעה פתרון כולל לכל מי שהולכת לבלות את הקיץ בדילוג מחתונה אחת לאחרת. מה שטוב בקולקציה הוא המגוון הרחב והייחודיות. השמלות והחצאיות מגיעות בכמה אורכים, והבדים נעימים ומתאימים לאקלים הישראלי.


אהבנו פחות: לא לכולם יש הכישרון לרכוש באינטרנט. מדובר בהימור מסוים, לפחות מבחינת המידות ורמת ההתאמה. כמה פעמים יצא לנו לראות משהו על הקולב, שעל הגוף נראה זוועה? הבעיה היחידה היא הטרטור בלשלוח בחזרה מוצרים שלא עמדו בציפיות. 


טווח המחירים: 950-231 שקלים.


ניתן להשיג באתר www.asos.com.




מגוון רחב וייחודיות. קולקציית הערב של ASOS. צילום: יח"צ



כנראה תתפתו בקלות



אתר אופנה חדש נוסף שהגיע למחוזותינו הוא lol fashion, המציע אופנה לנשים ולנערות היישר מלוס אנג׳לס. את האתר הקימה מישל קרמרמן, מנכ״לית רדיו 99fm לשעבר, והוא פועל בארץ במקביל לסניף הפעיל בלוס אנג׳לס. הדגש באתר, שמנסה להיות שונה מעשרות מתחרים בשוק, הוא להציע אופנה צעירה במחירים נמוכים לטווח מידות רחב יותר. הפריטים באתר מתעדכנים ומתחלפים בתדירות גבוהה. פריטים שלא זוכים לפופולריות מפנים את מקומם לפריטים חדשים. גם כשמעלים קולקציה חדשה, עדיין ניתן למצוא שם פריטים מתחלפים בהנחות לזמן קצוב.



אהבנו: המשלוחים וההחזרות הם בחינם. באתר יש מחלקה מכובדת המציעה בגדים במידות 48-42. הפריטים מסודרים בצורה ברורה, ויש מחלקת שמלות נרחבת המחולקת ליום ולערב. המחירים זולים מאוד, כך שהאתר מאוד מפתה. הבדים כיפיים ואווריריים, ויש המון שמלות קיץ בהדפסים מדליקים, בגדי ים בגזרת ביקיני וגם אקססוריז משלימים.


אהבנו פחות: אין המון חידושים אופנתיים. אומנם יש שמלות טרנדיות, אך לא משהו שעוד לא ראינו בעונות קודמות. זה מתאים מאוד למי שרוצה להתאים את עצמו למה שכולם לובשים, ולא לאלה שיוצרים בעצמם את הטרנד. חלק מהשמלות באתר קצרות מדי לנשים בשלות, ומתאימות יותר לנערות. היינו שמחים אם יהיה מגוון גדול יותר של חצאיות באורכים של מידי ומקסי. 


טווח המחירים: 400-20 שקלים


ניתן להשיג באתר www.lolfashion.co.il.



מחירים זולים ובדים אווריריים. LOL FASHION.צילום: יח"צ