עגולים, חתוליים, מרובעים או טייסים? על אף הסופה המפתיעה בשבוע שעבר, הקיץ אוטוטו כאן כך שהגיע הזמן להתאבזר במשקפי שמש חדשים. המשקפיים הם ללא כל ספק האביזר הכי חשוב בעונה החמה, חשוב כמעט כמו לצאת מהבית עם מקדם הגנה. הישראלים הם צרכנים גדולים של משקפי שמש, כך שכמעט כל מותג בינלאומי שמוציא קו משקפיים מוצא דרכו לכאן.



ההיצע רחב מאוד ואפשר למצוא כאן מותגי משקפיים במאה שקלים וכאלה שנושקים לעשרת אלפים. היום, בניגוד לעבר, לא חייבים להתאבזר בזוג משקפיים אחד. אפשר במקום זה לקנות כמה במחיר סביר ולהתאים אותם למלתחה שלנו. העונה נדמה שתחום המשקפיים הלך שלב אחד קדימה והוא מעז יותר.



בכל מותג, אם בדיור הקלאסי, רוברטו קוואלי או טום פורד, תמצאו שהעיצובים טרנדיים הרבה יותר, יצירתיים ואפילו קצת נוסטלגיים עם נגיעה עכשווית. גם מבחינת החומרים אפשר לראות שהתחום עבר שינוי, וכיום נוטים להשתמש בחומרים קלים וגמישים יותר. משקפיים מחומר האצטט עדיין פופולריים מאוד. 








מה שבולט במיוחד השנה הם משחקי הצבעים והשילובים הלא שגרתיים. משקפיים בצבעי קולור בלוק, צבעי קיץ (כתום, צהוב, ורוד) ובהדפסים חייתיים. לכל אלה מתלווים אלמנטים מעוצבים, שילובים של מתכות, עץ, אבני סוורובסקי ופרחים. מבחינת המבנה, נראה שהדגם שישלוט הקיץ, אחרי דגם הטייסים הנצחי, הוא המרובע שמגיע באובר סייז. קו קלאסי ונקי, שלא משתלט יותר מדי על הלוק הכללי.