לתלמידים החדשים
 
כל הילדים חולמים להיכנס לכיתה עם תיק של דמויות אהובות. רשת מודן השיקה קולקציה של תיקים אורתופדיים עם הכוכבים האהובים על הילדים. בין התיקים יש טרולי 2 ב־1 שמחירו 369 שקלים, שזה למעשה שני תיקים במחיר של אחד, כשאפשר להפריד באופן מלא בין מערכת הגלגלים לתיק. ומה שבאמת חשוב (בשביל הילדים כמובן) זה אילו כוכבים מחכים להם: אלזה ואנה, כוכבות הסרט “פרוזן”, ספיידרמן, מטוסים, צבי הנינג’ה, הלו קיטי, הנסיכה סופיה ועוד.
סטודנט חופשי
 

ככל שמתקדמים עם השנים, כך התיקים קטנים (כן, זה כבר לא ילקוט). ומה שבאמת חשוב הוא המראה שלהם. הרי למי באמת חשוב מה הוא מכיל? הרי הכל קשור לאם אתה מגניב מספיק. בדרך כלל בני נוער יעדיפו ללכת על תיקים של אחד ממותגי האופנה והגלישה, וידלגו על תיקים אורתופדיים. בתיקי גב מאוד מומלץ להשקיע, כי בהרבה מקרים יוצא שהוא מלווה אותנו גם הרבה אחרי שמסתיימים שעות הלימודים (לים, לטיולים). פאשניסטים והיפסטרים בוודאי יאהבו את תיקי הגב של Kanken ב־439 שקלים. לכאורה הם פשוטים, אך עמידים מאוד, צבעוניים ואפילו יש בהם ריפוד קל נשלף. מי שמחפש תיק בתקציב יותר שפוי, ל־Eastpak יש תיקים מודפסים ומגניבים מ־199 שקלים.

תיק גב Kanken


תיק גב Eastpak
 
הכל ורוד
 
רשת הטיפוח “ללין” הוציאה קולקציית מוצרים מעוצבת לחזרה לבית הספר. הקולקציה בולטת בצבעוניות ורודה, וכוללת: סדרת מחברות שורות בארבעה עיצובים שונים (19.90 שקלים), קלמר עם איורי לבבות (29.90 שקלים), בקבוק שתייה אקולוגי (39.90 שקלים) ותיק גב ורוד שקוף (109.90 שקלים).

הקולקציה של ללין 
עשה זאת בעצמך
 
מי אמר שבכל שנה צריך לקנות הכל חדש? הרבה תלמידים משתמשים בשאריות משנת הלימודים הקודמת. מעבר לזה שזה אקולוגי, זה ממש כיף לשדרג וליצור דברים חדשים. עם סרטי דבק צבעוניים שנקראים “סקוטש וואשי טייפ” של 3M – שעולים רק 9.90־24.90 שקלים (לגליל באורך 10 מטרים) – אפשר לעצב מחדש ספרים, מחברות, קלסרים ואפילו קלמר. כך שתרגישו שגם אם לא קניתם הכל חדש, הייתם מעצבים ליום אחד.

סרטי דבק צבעוניים “סקוטש וואשי טייפ” 
היהלום שבכיתה
 
רשת YOLO מציעה מגוון מוצרים מעוצבים לקראת שנת הלימודים החדשה. המוצרים, שיכבשו לבבות של ילדים ומבוגרים כאחד, מחולקים למספר קטגוריות, כמו: סדרת “מסביב לעולם” שמגיעה בעיצוב בהשראת ילדים מהעולם הגדול, “זיגזג” לנערים ונערות, מוצרי Locker ומוצרים לגן. האהובים עלי הם מחקי היהלום הריחניים (5 שקלים), תיקי האוכל התרמיים (69 שקלים), קלמרי קיפוד מהממים וקלמרים קשיחים, ועוד עשרות מוצרים מדליקים בטווח מחירים שנע בין 4 ל־199 שקלים.

מחקי יהלום של רשת YOLO 
כניסה בטוחה
 
מי שילדיהם עולים או־טו־טו לכיתה א’ יודעים איזה אתגר צפוי להם. הוצאת “ספר לכל” הוציאה מדריך חווייתי לכניסה בטוחה לבית הספר, “שלום כיתה א’” (98 שקלים). הספר נכתב על ידי קרין ג’נר ומלווה באיורים של ארתור רובינס. הוא פונה להורים ולילדים, ומספק מענה לשאלות שאולי נראות טריוויאליות למבוגרים. שאלות כמו: איפה כדאי לשבת בכיתה, איך אכיר חברים, למה חשוב להכין שיעורי בית? הקריאה בספר היא הכנה טובה לילדים ועוזרת גם להורים להתמודד עם החרדות החדשות. הספר נמכר בכריכה בצבע תכלת לבנים ובצבע ורוד לבנות. 

מדריך לכיתה א' 
רטרו מתוק
 
אם חשבתם שאין דבר יותר רטרו מבדידים, אז טעיתם. חדר הילדים של “המגדלור” מחזיר אלינו את מגנטי המספרים (69 שקלים). אותם מגנטים שיקלו על הקטנטנים ללמוד על המספרים ועל תלמידים צעירים ללמוד את לוח הכפל. חוץ מזה, החנות המתקתקה (לבונטין 1, תל אביב), שיש לה גם אתר אינטרנט, מציעה מגוון פריטים, כמו מחברות מנייר ממוחזר, קלמרים מאוירים, תיקי גן, ערכות לימוד א"ב ועוד, כשהכל מעוצב בסגנון רטרו תמים ומתוק.

מגנטים ללימוד המספרים 
רומן נעורים
 
מי שמרגיש קצת רומנטי ואוהב לצייר לבבות ביומן, יתאהב במחברות, בפנקסים וביומנים של מיכל נגרין. מוצרי הנייר שלה (מ־12.90 שקלים) מגיעים בכריכה קשה ורכה, ויש להם איורים רומנטיים מעט נוסטלגיים וקישוטי זהב.

מוצרים של מיכל נגרין
מקשטים ומפיצים ריח
 
לכל המקשטים והממרקרים, המותג SCENTOS מבית “הנסיך הקטן” הגיע ארצה. למותג יש טושים בריח פירות התואם לכל צבע (14.90 שקלים לטוש), מרקרים ריחניים (14.90 שקלים), עטים מחליפי צבעים ריחניים וגם מחקים. הטושים אינם מתייבשים ברגע, גם כששוכחים אותם פתוחים למשך שעות, ויש להם חוד כתיבה חזק מאוד, שאינו נשבר גם כשלוחצים חזק יחסית. 

טושים בריח פירות

צילומים: BACKFLASH STUDIO, מוטי פישביין, יח״צ