כשבחוץ כבר צצים להם ניחוחות של סתיו, אנחנו יודעים שהגיע הזמן להיפטר מפלטת הצבעים הקיצית ולהתחיל לאמץ את הצבעים החמים.



החורף, שבדרך כלל נתפס אופנתית כתקופה יחסית אפרורית ומדכאת, יכול להיות הרבה יותר מזה אם רק נשים לב להלך הרוח של המעצבים. כי בין כל האפורים והחומים הנצחיים משתלב לו הצבע האדום על גווניו החמים.



את צבעי האדום אש הבוהקים כבר ראינו לא מעט לאחרונה, ועכשיו גם חוזר הצבע הבורדו החורפי היפהפה. הבורדו, שהוא כהה בכמה טונים מהאדום הקלאסי, מצליח לשמור על סקסיות בלי להיות דומיננטי מדי. הרי המון נשים חוששות ללבוש אדום ובצדק, הוא בולט מעל הכל גם כשהוא מגיע במינונים קטנים. אבל כשמדובר בגוונים היותר מתונים שלו, אנחנו יכולות ללבוש אותו בלי לבטים רבים.






צילומים: יח"צ



זאת הדרך שלנו, הנשים, להגיד “כן, אני מעיזה", בלי להרגיש שכל העיניים בוחנות אותנו. וזה לא שהוא לא מקבל תשומת לב, כי הוא כן. אלא שזאת תשומת לב אחרת, פחות דרמתית והרבה יותר קלאסית. והעונה אפשר באמת להתפרע עם הבורדו בכל התחומים. מנעליים ומגפונים ועד ז'קטים כבדים ומעילי פרווה גדולים. גם אצל הגברים תוכלו לראות נוכחות בורדואית לא קטנה במכנסי צ'ינו, בסריגים ובחולצות מכופתרות וכמובן בכל מה שקשור לנעליים וסניקרס. מה שאומר, שזאת הזדמנות מצוינת לשני המינים להכניס קצת צבע לחיים.



שמלה, רונן חן, 690 שקלים. צילום: אלון שפרנסקי